Export to Word  Export to Excel

2-илова

logo1                                                                                                                                        НАМУНА

         Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги

Buxoro viloyati Jondor tumani, 5 - сонли умумий ўрта таълим   мактабининг

ПАСПОРТИ

Тошкент – 2017 йил


“Тасдиқлайман”

       Туман (шаҳар) халқ таълими
бўлими мудири

                                                                                                          ________________________

   “___” “________” 2017

Buxoro viloyati Jondor tumani, 5 - сонли умумий ўрта таълим мактабининг

 
П А С П О Р Т И

I. Умумий маълумотлар

1.     Муассасанинг тўлиқ номи _________________5_________________

манзили (туман,қишлоқ, ширкат (фермер) хўжалиги) _________________Хумдонак _________________

2.       Муассаса Устави __Жондор туман __ да ____________________________________________ томонидан рўйхатдан ўтказилган.

3.       Ўқиш давомийлиги бўйича мактаб тури __9 йиллик __, ўқувчиларнинг умумий сони: __842__, навбатлилиги __1 смена__, Телефон рақами __58-51-299 274-02-90__, Банкдаги ҳисоб рақами ______1000220624620007503007._____ ,  СТИР ______206897349_____ , Туман марказигача бўлган масофаси __3 км__ км.

      Мактаб маъмурияти тўғрисида маълумот

Эгаллаб турган лавозими

Ф.И.Ш.

Туғилган  йили

Иш стажи

Мазкур лавозимда қайси йилдан бери ишламоқда

Мутахассислиги

Қачон ва қайси олийгоҳни тугатган

Малака тоифаси

Охирги марта малака оширган йили

Раҳбар сифатида аттестациядан ўтган йили

Мобил тел. рақами

Мактаб директори

 Саъдуллаев Ибодулло Нематович  11.11.1975  12  2004  Тарих,и  БДУ 1998 БухЕСТИ 2006  1  2007  2009  723-02-90

Ўқув-тарбия ишлари буйича директор ўринбосари

   1.11.1964  26  2003  Она тили ва адабиёти  БДПИ 1987  1  2007    

Маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари

 Козимова Саодат  14.07.1963  23  2000  Рус тили ва адабиёти  БДПИ  Олий  2007    456-96-43

Хўжалик ишлари бўйича директор ўринбосари

 Розиков  23.06.19976  12  2002    5-мактаб 1991        964-64-45

II. Таълим муассасаларининг моддий-техника базаси тўғрисида маълумот

2.1.   Мактабнинг ҳолати

Қурилган йили

2004-2009 йиллар Давлат дастурига киритилган йили ва иш тури

Қуввати (ўқ.ўрни)

Майдони м2

шундан:

Иситиш тизими

Таъмир тури

Спорт зал

Спорт майдони

Ошхона

Коммуникация тизими

Кутубхона

Синфхоналар сони

Маъмурий хоналар сони

Ичимлик суви (қудуқ, ташиб келтирилади, водопровод)

Телефон алоқаси уланганлиги

Мактаб худудининг ўралганлиги (темир панжара, ғишт, бетон девор )

Фойдали ер майдони м2

                                 
                                 

2.1.1. Мактаб биноларининг ҳолати тўғрисида

Бинолар

Қуввати   (ўқ.ўрни)

Дастур доирасида қайси иш турига киритилган

Бош пудратчи ташкилот номи ёки ҳомийлар ҳисобидан

Дастурга киритилмаган, лекин қайси иш турига муҳтож

Мактаб биноси

Иситиш тизими (марказий, газ, кўмир, ўтин)

Санузел

йиллар

иш тури
(янги қурилган, кап.реконструкция, капитал ёки жорий таъмирланган)

мослаштирилган

замонавий

Ташқи

Ички

1-бино

                   

2-бино

                   

3-бино

                   

4-бино

                   
 Жами                    

кутубхона

                   

ошхона

                   

спорт зал

                   

ва ҳоказо...

                   

2.2. Моддий-техника базаси (ўқув мебеллари ва жиҳозлар билан таъминланиш ҳолати):

Ўқув синфлари ва мебеллар номи

Мавжуд (сони)

шу жумладан жиҳозлар сони:

Қўшимча зарур жиҳозлар

Изоҳ
(мебел ва жиҳозларнинг яроқсиз бўлганлик сабаби ва бошқалар)

Синф хонаси сони

Синф хонаси ўртача ўлчами (м2)

жиҳоз тўплами:

Яроқли %

Таъмир талаб %

Яроқсиз %

сони

олган йили

мавжуд ёки ким томонидан берилган ёки олинган жойи

1

1-4 синф

                   

2

5-9 синф

                   

3

"Маънавият ва маърифат" хонаси

                   

4

"Касбга йўналтириш" хонаси 

                   

5

"Чизмачилик" хонаси  

                   

6

"Тасвирий санъат ва рассомчилик" хонаси 

                   

7

"Чет тили" хонаси 

                   

8

"Лингафон" хонаси

                   

9

Раҳбар хонаси (комплект)

                   

10

Ўқитувчилар хонаси

                   

11

Мониторинг хонаси

                   

12

Библиотека

                   

13

Тиббий хона

                   

14

Рухшунос хонаси (кабинет психолога)

                   

15

Сақлаш хонаси (Архив)

                   

16

"Ечиниш" хонаси (Гардеробная)

                   

17

Фаоллар зали

                   

18

Спорт зали

                   

19

Ётоқхона

                   

20

Ошхона

                   
 

10. Фан хоналари, лабораториялар ва бошқалар:

                   

1

"Физика лаборатория" хонаси

                   

2

"Кимё ва биология лаборатория" хонаси

                   

3

"Биология лаборатория" хонаси 

                   

4

"Кимё лаборатория" хонаси 

                   

5

 Компьютер синфи

                   

6

Темирга ва ёғочга ишлов бериш устахонаси

                   
 

Умумтаълим мактабидаги бошқа турдаги жиҳозлар

                   

2.3. Ахборот-коммуникация тизими:

Компьютерлар

русуми

Ўқув компьютер синфидаги компьютерлар сони

Маъмурий мақсадларда фойдаланиладиган компьютерлар сони

Муассасада мавжуд мультимедиа ресурслари сони

Интернетга уланганми, қайси провайдер орқали

Электрон почта (манзили)*

Веб саҳифаси (адреси) **

Агар мактабда компьютер бўлмаса ўқувчилар қайси мактабда (рақами) информатика фани амалиётини ўрганишади

Компьютерларга қайси ташкилот томонидан сервис хизмати кўрсатилади

Номи

1 ойлик хизмат сарф харажатлари  (минг сўмда)

                   

 *- Электрон почта мавжуд бўлган ҳолда унинг манзили (масалан: info@uzedu.uz), **- Муассасанинг Веб саҳифаси адреси (масалан: www.uzedu.uz)

III.Таълим - тарбия жараёни

3.1. Жорий ўқув йилида синф-комплектлар сони, ўқувчилар контингенти ва уларнинг таълим тиллари ҳамда синфлар кесимидаги тақсимоти. Бир синфдаги ўртача ўқувчилар сони ____ _____ нафар.

Синфлар:

Бошланғич синфлар

Юқори синфлар

Жами

1-с

2-с

3-с

4-с

1-4 синфлар

5-с

6-с

7-с

8-с

9-с

5-9 синфлар

10-с

11-с

10-11 синфлар

Синф-компл. сони

                             

Ўқувчи сони, жами

                             

Шундан қизлар сони

                             

Улардан I-сменада__ ____синф-комплект____ ____нафар,  II-сменада___ ____синф-комплект ____ _____нафар, III-сменада ____ ____ синф-комплект  ____ ______нафар ўқувчи ўқийди.

3.2. Мажбурий таълим талабларини бажариш юзасидан ўқувчилар ҳаракати тўғрисида

(январь ойида ўқув йилининг 1-ярим йиллиги бўйича, сентябрь ойида 2-ярим йиллик ва ёзги таътил бўйича)

т/р

 

1-синф

2-синф

3-синф

4-синф

1-4-синфлар

5-синф

6-синф

7-синф

8-синф

9-синф

5-9-синфлар

10-синф

11-синф

10-11-синфлар

1-11-синф

1.

Ўқувчилар сони (ўқув йили бошида)

                             

2.

Келди

                             

3.

Кетди

                             

4.

Ўқувчилар сони (ўқув йили охирида)

                             

5.

Кетди

                             
 

Шундан:

                             

6.

Туман ичида

                             

7.

Вилоят (шаҳар) ичида

                             

8.

Вилоятдан ташқарига

                             

9.

Республикадан ташқарига

                             

10.

10-синфга

                             

11.

Академик лицейларга

                             

12.

КҲКларига

                             

13.

Ёрдамчи мактабларга

                             

3.3.  Ўқувчиларнинг дарсликлар билан таъминланганлик аҳволи.

Таълим ___уз, рус__ да

Дарсликлар номи

Ўқувчилар сони

Дарсликларга бўлган умумий эхтиёж

Кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони

Ўқувчилар қўлидаги(сотиб олинган)дарсликлар сони

Жами дарсликлар сони

Таъминланганлик даражаси %

1-синф

 Алифбе            
 Ёзув дафтари            
 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Математика            
 Математика дафтари            
 Атрофимиздаги олам            
 Одобнома            
 Мусика            
 Тасвирий санъат            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

2-синф

 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Рус тили            
 Математика            
 Атрофимиздаги олам            
 Одобнома            
 Тасвирий санъат            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

3-синф

 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Рус тили            
 Математика            
 Табиатшунослик            
 Тасвирий санъат            
 Одобнома            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

4-синф

 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Рус тили            
 Математика            
 Табиатшунослик            
 Одобнома            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

5-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Немис тили (Deutsch)            
 Француз тили            
 Тарихдан xикоялар            
 Математика            
 Ботаника            
 Табиий география бошлангич курси            
 Информатика            
 Ватан туйгуси            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)            
 Конституция оламига саёхат            
 Иктисодиёт ва солик сабоклари            
 Соглом авлод асослари            

6-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Немис тили (Assalom Deutsch)            
 Француз тили            
 Тарих            
 Математика            
 Физика            
 Ботаника            
 Информатика            
 География (Материклар ва океанлар географияси)            
 Ватан туйгуси            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)            
 Конституция оламига саёхат            
 Иктисодиёт ва солик сабоклари            
 Соглом авлод асослари            

7-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Немис тили (Assalom Deutsch)            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Алгебра            
 Геометрия            
 Физика            
 Кимё            
 Зоология            
 География            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Информатика            
 Мусика            
 Тасвирий санъат            
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)            
 Конституция оламига саёхат            
 Иктисодиёт ва солик сабоклари            
 Соглом авлод асослари            

8-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Инглиз тили (English Matters)            
 Немис тили (Assalom Deutsch)            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Ўзбекистон давлат ва хукук асослари            
 Иктисодий билим асослари            
 Алгебра            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Кимё            
 Одам ва унинг саломатлиги            
 География            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Чизмачилик            
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)            
 Соглом авлод асослари            
 Соликка тортиш асослари            

9-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Инглиз тили (English Matters)            
 Немис тили (Deutsch)            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Конституциявий хукук асослари            
 Иктисодий билим асослари            
 Алгебра            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Кимё            
 Биология            
 Жахон ижтимоий-иктисодий географияси            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Чизмачилик            
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)            
 Соглом авлод асослари            
 Соликка тортиш асослари            

10-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили            
 Немис тили            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари            
 Алгебра ва анализ асослари            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Кимё            
 Умумий билогия            
 Амалий география            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Жисмоний тарбия            
 Чакирикгача ёшларни тайёрлаш            

11-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Адабиёт (мажмуа)            
 Рус тили            
 Инглиз тили            
 Немис тили            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари            
 Инсон ва жамият            
 Алгебра ва анализ асослари            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Астрономия            
 Кимё            
 Умумий биология            
 Миллий истиклол гояси (10-11-c)            
 Жисмоний тарбия (10-11-c)            
 Чакириккача ёшларни тайёрлаш (10-11-c)            
 Соглом турмуш тарзи асослари ва оила            

Изох: Ушбу жадвал умумтаълим мактаблари томонидан синфлар ва тиллар кесимида тўлдирилади  ва  ҳар бир синф бўйича дарсликларнинг  жами сони умумлаштирилиб борилади.

1 - устунга тартиб рахами ёзилади

2 - устунга дарсликларнинг тўлиқ номи ёзилади

3 - устун  ўқувчилар контингенти  (титул) асосида тўлдирилади

4 - устун кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони юк хати асосида тўлдирилади.

5 - устун ўқувчилар томонидан очиқ савдодан харид қилинган дарсликлар сони ёзилади.

6 - устун 4  ва 5-устунларнинг йиғинди ёзилади.

7 - устун таъминланганлик даражаси фоиз хисобида ёзилади (6-устун * 100 / 3-устунга).

3.4. Мактаб кутубхонасида мавжуд ўқув қўлланмалар ва бадиий адабиётлар сони ___0__

 

Неча номда

Сони

Ҳар бир ўқувчига нечтадан тўғри

келади

А) Дарслик ва ўқув қўлланмалар

     

Б)Бадиий адабиётлар

     

В)Ижтимоий-сиёсий адабиётлар

     

IV. Педагог ходимлар таркиби

Мутахассисликлар

жами

Шундан аёллар

маълумоти бўйича

тоифаси бўйича

Қайта тайёрланган ва малакасини оширганлар сони

Олий

Тугалланмаган олий

Ўрта махсус

Мутахассис

Иккинчи тоифали

Биринчи тоифали

Олий тоифали

Қайта тайёрланди

Малакаси оширилди

Педагогик мутахассис

Педагогик номутахассис *)

Нопедагогик **)

она тили ва адабиёти

                         

рус тили ва адабиёти

                         

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

                         

миллий ғоя ва маънавият асослари

                         

физика

                         

математика

                         

информатика  

                         

кимё

                         

география

                         

биология

                         

инглиз тили

                         

немис тили  

                         

француз тили 

                         

испан тили  

                         

шарқ тиллари

                         

бошқа тиллар

                         

мусиқа ва ашула

                         

тасвирий санъат ва чизмачилик

                         

жисмоний тарбия

                         

мехнат таълими

                         

бошланғич таълим

                         

бошқа фанлар

                         

Чақириққача ёшларни тайёрлаш

                         

Жами

                         

Изоҳ: *) – Маълумоти бўйича мутахассислиги бошқа, ҳозирги кунда бошқа фандан дарс беради. (Масалан, бошланғич синф ўқитувчиси ўзбек тилидан дарс берса).

            **) – Маълумоти бўйича бошқа соҳа мутахассиси бўлиб, мактабда дарс бераётган ўқитувчилар.


Мактабнинг ўқитувчилар билан таъминланганлиги ва уларга бўлган эҳтиёж (1 ставка ҳисобида)

Мутахассисликлар

Мавжуд дарс соатлари

Жами ўқитувчилар сони

Таъминланганлик

Зарур бўлган ўқитувчилар сони

Фарқи

Ўқитувчиларга бўлган эҳтиёж

Ўтган ўқув йилида

Жорий ўқув йилида

1

2

3

4

5

6

7

8

она тили ва адабиёти

 0  0  0  0  0  0  0

ўзбек тили ва адабиёти

 0  0  0  0  0  0  0

рус тили ва адабиёти

 0  0  0  0  0  0  0

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 0  0  0  0  0  0  0

миллий истиқлол ғояси ва маънавият асослари

 0  0  0  0  0  0  0

физика

 0  0  0  0  0  0  0

математика

 0  0  0  0  0  0  0

информатика

 0  0  0  0  0  0  0

кимё

 0  0  0  0  0  0  0

география

 0  0  0  0  0  0  0

биология

 0  0  0  0  0  0  0

инглиз тили

 0  0  0  0  0  0  0

немис тили

 0  0  0  0  0  0  0

француз тили

 0  0  0  0  0  0  0

испан тили

 0  0  0  0  0  0  0

шарқ тиллари

 0  0  0  0  0  0  0

бошқа тиллар

 0  0  0  0  0  0  0

мусиқа ва ашула

 0  0  0  0  0  0  0

тасвирий санъат ва чизмачилик

 0  0  0  0  0  0  0

жисмоний тарбия

 0  0  0  0  0  0  0

меҳнат таълими

 0  0  0  0  0  0  0

бошланғич таълим

 0  0  0  0  0  0  0

бошқа фанлар

 0  0  0  0  0  0  0

бошланғич ҳарбий таълим

 0  0  0  0  0  0  0

Мазкур жадвал қуйидаги тартибда тўлдирилади:

2-устунни тўлдиришда мактабдаги мавжуд синф комплекти асосида мавжуд дарс соатлари аниқланади

3-устунга тегишли мавжуд ўқитувчилар сони ёзилади.

Таъминланганлик фоизи (4-устун) 3-устундаги сонни 100га кўпайтириб, 5-устундаги сонга бўлиш орқали аниқлнади.

5-устунга 2-устундаги сонни 20 (1 ставка) (бошланғич синфларда 18 соат) га бўлиш асосида чиққан сон қўйилади.

6-устундаги фарқ 3-устундаги сондан 5-устундаги сонни айириш орқали аниқланади.

7- ва қолган устунлар синф комплектлар сонининг ўсиши, мактабдан кетиши кутилаётган фан ўқитувчилари ҳамда мактабга келиши кутилаётган мутахассислар сони асосида аниқланади.


Мактаб ўқитувчиларига белгиланган устамалар тўғрисида маълумот

Фан номи

жами ўқитувчилар сони

директор жамғармасидан иккала туридан хам  устама олувчи ўқитувчилар  сони

касб маҳорати учун устама белгиланган

синфдан ташқари тарбиявий ишлар учун устама белгиланган

касб махорати учун устама олувчи

кутубхоначилар сони

директор жамғармасидан устама олмаётган ўқитувчилар  сони

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

фанлар кесимида

Она тили

       

25%

 1  

10%

   
     

20%

 2  

15%

     

15%

     

Математика

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Химия

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Биология

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Физика

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Чет тили

       

25%

 3  

10%

   
     

20%

 2  

15%

     

15%

     

Информатика

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Тарих

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

География

       

25%

   

10%

   
     

20%

 1  

15%

     

15%

     

МИҒ 

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Мусиқа

       

25%

 1  

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Тасвирий  санъат

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Жисмоний тарбия

       

25%

 1  

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Иқтисодий билим асослари

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

ЖАМИ

ЖАМИ

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

V. Синфдан ва мактабдан ташқари олиб бориладиган ишлар

        5.1

Тугараклар номи

Қатнашчилар сони

Тугарак хоналарининг мавжудлиги

Раҳбарининг Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
 Jami          

 

Спорт секцияси номи

Қатнашчилар сони

Секция раҳбари Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
 Jami        

VI. Даволаш ташкил этилиши

1. Тиббий ёрдам кўрсатиш хоналари сони:

Тиббий хоналар _______________

Тиш даволаш хонаси __________________

Қизлар гигиена хонаси ____________________

Ювиниш хоналари ____________________

2.     Тиббий ходимлар:

Врач ___________

Кичик тиббиёт ходимлари ___________

Врач стоматолог ___________

3. Мактаб билан қишлоқ даволаш маскани орасидаги масофа (км.да) ___________

VII.Мактаб биноси ва иншоатларига хизмат кўрсатиш ходимлари

 

Сантехниклар

Фаррошлар

Дурадгор

Электриклар

Штат жадвали буйича ставкаси

 0  0  0  0

Ҳақиқатда

 0  0  0  0

VIII. Ўқувчиларнинг ижтимоий ҳимояланиши

Кам таъминланган оила фарзандлари сони

Кутубхонадан берилган дарсликлар сони

Давлат томонидан кам таъминланган оила фарзандларига ажратилган кийим-кечаклардан олган ўқувчилар сони

Ҳомийлар томонидан кўрсатилган ёрдам миқдори (минг.сўм)

Дам олиш масканларига йўлланма олган ўқувчилар сони

 0  0  0  0  0

ХI. Хулоса

Мактаб паспорти тўлдирилгандан сўнг унинг асосида ҳолатига қараб келгуси йиллар дастурига таклифлар берилади. ________________________________

Изоҳ:Мазкур паспорт умумий ўрта таълим муассасалари учун намунавий бўлиб, ички шароитдан келиб чиққан ҳолда қўшимчалар киритилиши мумкин.

 

Мактаб директори         мухр                                     __________________имзо