Export to Word  Export to Excel

2-илова

logo1                                                                                                                                        НАМУНА

         Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги

Buxoro viloyati Jondor tumani, 007 - сонли умумий ўрта таълим   мактабининг

ПАСПОРТИ

Тошкент – 2017 йил


“Тасдиқлайман”

       Туман (шаҳар) халқ таълими
бўлими мудири

                                                                                                          ________________________

   “___” “________” 2017

Buxoro viloyati Jondor tumani, 007 - сонли умумий ўрта таълим мактабининг

 
П А С П О Р Т И

I. Умумий маълумотлар

1.     Муассасанинг тўлиқ номи _________________007_________________

манзили (туман,қишлоқ, ширкат (фермер) хўжалиги) _________________Xumdonak _________________

2.       Муассаса Устави __Zhondor tuman __ да ____________________________________________ томонидан рўйхатдан ўтказилган.

3.       Ўқиш давомийлиги бўйича мактаб тури __9 yillik __, ўқувчиларнинг умумий сони: __353__, навбатлилиги __2 smena__, Телефон рақами __58-51-314__, Банкдаги ҳисоб рақами ______20240006000414409004._____ ,  СТИР ______206896094_____ , Туман марказигача бўлган масофаси __8 km__ км.

      Мактаб маъмурияти тўғрисида маълумот

Эгаллаб турган лавозими

Ф.И.Ш.

Туғилган  йили

Иш стажи

Мазкур лавозимда қайси йилдан бери ишламоқда

Мутахассислиги

Қачон ва қайси олийгоҳни тугатган

Малака тоифаси

Охирги марта малака оширган йили

Раҳбар сифатида аттестациядан ўтган йили

Мобил тел. рақами

Мактаб директори

 Ostonov  1.03.1957  31  2009  Biologii  BDPI 1979  1  2009    681-61-21

Ўқув-тарбия ишлари буйича директор ўринбосари

 Mazhidov Sami Xolikovich  26.08.1964  21  1994  ingliz  BDPI  2  2006    658-76-04

Маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари

 Ostonov Orzikul Murtazoevich  6.05.1966  21  2008  Musi  BDPI1989  2  2007    721-51-51

Хўжалик ишлари бўйича директор ўринбосари

 Islomov  28.03.1966  20  2002            962-09-96

II. Таълим муассасаларининг моддий-техника базаси тўғрисида маълумот

2.1.   Мактабнинг ҳолати

Қурилган йили

2004-2009 йиллар Давлат дастурига киритилган йили ва иш тури

Қуввати (ўқ.ўрни)

Майдони м2

шундан:

Иситиш тизими

Таъмир тури

Спорт зал

Спорт майдони

Ошхона

Коммуникация тизими

Кутубхона

Синфхоналар сони

Маъмурий хоналар сони

Ичимлик суви (қудуқ, ташиб келтирилади, водопровод)

Телефон алоқаси уланганлиги

Мактаб худудининг ўралганлиги (темир панжара, ғишт, бетон девор )

Фойдали ер майдони м2

 1984  -  293  5500  3500  kotel      50x60  1    1  12  7    1  
                                 

2.1.1. Мактаб биноларининг ҳолати тўғрисида

Бинолар

Қуввати   (ўқ.ўрни)

Дастур доирасида қайси иш турига киритилган

Бош пудратчи ташкилот номи ёки ҳомийлар ҳисобидан

Дастурга киритилмаган, лекин қайси иш турига муҳтож

Мактаб биноси

Иситиш тизими (марказий, газ, кўмир, ўтин)

Санузел

йиллар

иш тури
(янги қурилган, кап.реконструкция, капитал ёки жорий таъмирланган)

мослаштирилган

замонавий

Ташқи

Ички

1-бино

 151        Kapital rekonstruktsiya  1        

2-бино

 98        Kapital rekonstruktsiya  1        

3-бино

 48        Kapital rekonstruktsiya  1        

4-бино

                   
 Жами                    

кутубхона

 10                  

ошхона

                   

спорт зал

                   

ва ҳоказо...

                   

2.2. Моддий-техника базаси (ўқув мебеллари ва жиҳозлар билан таъминланиш ҳолати):

Ўқув синфлари ва мебеллар номи

Мавжуд (сони)

шу жумладан жиҳозлар сони:

Қўшимча зарур жиҳозлар

Изоҳ
(мебел ва жиҳозларнинг яроқсиз бўлганлик сабаби ва бошқалар)

Синф хонаси сони

Синф хонаси ўртача ўлчами (м2)

жиҳоз тўплами:

Яроқли %

Таъмир талаб %

Яроқсиз %

сони

олган йили

мавжуд ёки ким томонидан берилган ёки олинган жойи

1

1-4 синф

 8  33.5  95  1995  TXTB  90(95%)  3 (3%)  2(2%)  2  Ko`p yillardaberi ishlatib kelinmokda

2

5-9 синф

 -  -                

3

"Маънавият ва маърифат" хонаси

 -  -                

4

"Касбга йўналтириш" хонаси 

 -  -                

5

"Чизмачилик" хонаси  

 -  -      TXTB          

6

"Тасвирий санъат ва рассомчилик" хонаси 

 -  -                

7

"Чет тили" хонаси 

 -  -                

8

"Лингафон" хонаси

 2  20  17  1994  TXTB  15(88%)  1(6%)  1(6%)  1  Ko`p Yillarda beri ishlatib kelinmo

9

Раҳбар хонаси (комплект)

 1  45  43  1985  TXTB  42 (98%)    1(2%)  1  Ko`p yillarda beri ishlatib kelinmokda

10

Ўқитувчилар хонаси

 -                  

11

Мониторинг хонаси

 1  12  36  1991  TXTB  34 (95%)  1(2,5%)  1(2,5%)  1  Ko`p Yillarda beri ishlatib kelinmokda

12

Библиотека

 1  12  9  1990  TXTB  6 (67%)  2 (22%)  1(11%)  1  Ko`p yillarda beri ishlatib kelinmokda

13

Тиббий хона

 -                  

14

Рухшунос хонаси (кабинет психолога)

 1  6              2  

15

Сақлаш хонаси (Архив)

                   

16

"Ечиниш" хонаси (Гардеробная)

 -  -                

17

Фаоллар зали

 -  -                

18

Спорт зали

 -  -                

19

Ётоқхона

                   

20

Ошхона

                   
 

10. Фан хоналари, лабораториялар ва бошқалар:

                   

1

"Физика лаборатория" хонаси

                   

2

"Кимё ва биология лаборатория" хонаси

                   

3

"Биология лаборатория" хонаси 

                   

4

"Кимё лаборатория" хонаси 

                   

5

 Компьютер синфи

 1  48  4  1984  TXTB    3  1  352  Ko`p yillarda beri ishlatib kelinmokda

6

Темирга ва ёғочга ишлов бериш устахонаси

                   
 

Умумтаълим мактабидаги бошқа турдаги жиҳозлар

                   

2.3. Ахборот-коммуникация тизими:

Компьютерлар

русуми

Ўқув компьютер синфидаги компьютерлар сони

Маъмурий мақсадларда фойдаланиладиган компьютерлар сони

Муассасада мавжуд мультимедиа ресурслари сони

Интернетга уланганми, қайси провайдер орқали

Электрон почта (манзили)*

Веб саҳифаси (адреси) **

Агар мактабда компьютер бўлмаса ўқувчилар қайси мактабда (рақами) информатика фани амалиётини ўрганишади

Компьютерларга қайси ташкилот томонидан сервис хизмати кўрсатилади

Номи

1 ойлик хизмат сарф харажатлари  (минг сўмда)

  *- Elektron pochta mavzhud bo`lgan                  

 *- Электрон почта мавжуд бўлган ҳолда унинг манзили (масалан: info@uzedu.uz), **- Муассасанинг Веб саҳифаси адреси (масалан: www.uzedu.uz)

III.Таълим - тарбия жараёни

3.1. Жорий ўқув йилида синф-комплектлар сони, ўқувчилар контингенти ва уларнинг таълим тиллари ҳамда синфлар кесимидаги тақсимоти. Бир синфдаги ўртача ўқувчилар сони ____Boshlan_____ нафар.

Синфлар:

Бошланғич синфлар

Юқори синфлар

Жами

1-с

2-с

3-с

4-с

1-4 синфлар

5-с

6-с

7-с

8-с

9-с

5-9 синфлар

10-с

11-с

10-11 синфлар

Синф-компл. сони

 25  50  51  27  153  32  24  41  25  47  169      31  353

Ўқувчи сони, жами

 12  29  20  12  73  15  12  21  12  27  87    10  10  170

Шундан қизлар сони

                             

Улардан I-сменада__302____синф-комплект____2____нафар,  II-сменада___51____синф-комплект ____ _____нафар, III-сменада ____ ____ синф-комплект  ____ ______нафар ўқувчи ўқийди.

3.2. Мажбурий таълим талабларини бажариш юзасидан ўқувчилар ҳаракати тўғрисида

(январь ойида ўқув йилининг 1-ярим йиллиги бўйича, сентябрь ойида 2-ярим йиллик ва ёзги таътил бўйича)

т/р

 

1-синф

2-синф

3-синф

4-синф

1-4-синфлар

5-синф

6-синф

7-синф

8-синф

9-синф

5-9-синфлар

10-синф

11-синф

10-11-синфлар

1-11-синф

1.

Ўқувчилар сони (ўқув йили бошида)

     1                        1

2.

Келди

                             

3.

Кетди

 25  50  51  27  153  32  24  41  25  47  169    31  31  353

4.

Ўқувчилар сони (ўқув йили охирида)

                             

5.

Кетди

                             
 

Шундан:

                             

6.

Туман ичида

                             

7.

Вилоят (шаҳар) ичида

                             

8.

Вилоятдан ташқарига

                             

9.

Республикадан ташқарига

                             

10.

10-синфга

                             

11.

Академик лицейларга

                             

12.

КҲКларига

                             

13.

Ёрдамчи мактабларга

                             

3.3.  Ўқувчиларнинг дарсликлар билан таъминланганлик аҳволи.

Таълим ___O`__ да

Дарсликлар номи

Ўқувчилар сони

Дарсликларга бўлган умумий эхтиёж

Кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони

Ўқувчилар қўлидаги(сотиб олинган)дарсликлар сони

Жами дарсликлар сони

Таъминланганлик даражаси %

1-синф

 Алифбе  25  25    25  100%  
 Ёзув дафтари  25  25    25  100%  
 Она тили  25  25    25  100%  
 Ўкиш китоби  25  25    25  100%  
 Математика  25  25    25  100%  
 Математика дафтари  25  25    25  100%  
 Атрофимиздаги олам  25  25    25  100%  
 Одобнома  25  25    25  100%  
 Мусика  25  25    25  100%  
 Тасвирий санъат  25  25    25  100%  
 Жисмоний тарбия  25  275    275  100%  
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

2-синф

 Она тили  50  50    50  100%  
 Ўкиш китоби  50  50    50  100%  
 Рус тили  50  50    50  100%  
 Математика  50  50    50  100%  
 Атрофимиздаги олам  50  50    50  100%  
 Одобнома  50  50    50  100%  
 Тасвирий санъат  50  50    50  100%  
 Мусика  50  50    50  100%  
 Жисмоний тарбия  50  500    500  100%  
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари  24  11  13  24  100%  

3-синф

 Она тили  24  11  13  24  100%  
 Ўкиш китоби  24  11  13  24  100%  
 Рус тили  24  11  13  24  100%  
 Математика  24  11  13  24  100%  
 Табиатшунослик  24  11  12  23  98%  
 Тасвирий санъат  24  11  12  23  98%  
 Одобнома  24  11  13  24  100%  
 Мусика  240  110  131  238  98,8%  
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари  27  26  1  27  100%  

4-синф

 Она тили  27  26  1  27  100%  
 Ўкиш китоби  27  26  1  27  100%  
 Рус тили  27  26  1  27  100%  
 Математика  27  26  1  27  100%  
 Табиатшунослик  27  26  1  27  100%  
 Одобнома  -  -        
 Мусика  243  234  8  209  100%  
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари  32  32    32  100%  

5-синф

 Она тили  32  32    32  100%  
 Адабиёт  32  32    32  100%  
 Рус тили  32  32    32  100%  
 Инглиз тили (Fly Hi)  32  32    32  100%  
 Немис тили (Deutsch)  32  32    32  100%  
 Француз тили  32  32    32  100%  
 Тарихдан xикоялар  32  32    32  100%  
 Математика  320  320    320  100%  
 Ботаника            
 Табиий география бошлангич курси  24  24    24  100%  
 Информатика  24  24    24  100%  
 Ватан туйгуси  24  24    24  100%  
 Мусика  24  24    24  100%  
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  24  24    24  100%  
 Конституция оламига саёхат  24  24    24  100%  
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  24  24    24  100%  
 Соглом авлод асослари  24  24    24  100%  

6-синф

 Она тили            
 Адабиёт  20  11  9  20  100%  
 Рус тили  20  11  8  19  95%  
 Инглиз тили (Fly Hi)  20  11  8  19  95%  
 Немис тили (Assalom Deutsch)  20  11  9  20  100%  
 Француз тили  20  11  8  19  95%  
 Тарих  20  11  9  20  100%  
 Математика  20  11  9  20  100%  
 Физика  20  11  9  20  100%  
 Ботаника  20  11  9  20  100%  
 Информатика  20  11  9  20  100%  
 География (Материклар ва океанлар географияси)  20  11  9  20  100%  
 Ватан туйгуси  20  11  8  19  95%  
 Мусика  20  11  9  20  100%  
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  20  11  8  19  95%  
 Конституция оламига саёхат  20  154    275  98%  
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  20          
 Соглом авлод асослари  20  43    43  100%  

7-синф

 Она тили  25  43    43  100%  
 Адабиёт  25  43    43  100%  
 Рус тили  25  43    43    
 Инглиз тили (Fly Hi)  25  43    43    
 Немис тили (Assalom Deutsch)  25  43    43    
 Француз тили  25  43    43    
 Ўзбекистон тарихи  25  43    43    
 Жахон тарихи  25  43    43    
 Алгебра  25  43    43    
 Геометрия  25  43    43    
 Физика  25  43    43    
 Кимё  25  43    43    
 Зоология  425  731    731    
 География            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  47  47  4  24    
 Информатика  47  47  4  24    
 Мусика  47  47  3  23    
 Тасвирий санъат  47  47  4  24    
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  47  47  4  24    
 Конституция оламига саёхат  47  47  4  24    
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  47  47  3  23    
 Соглом авлод асослари  47  47  4  24    

8-синф

 Она тили  47  47  4  24  100%  
 Адабиёт  47  47  3  23  96%  
 Рус тили  47  47  3  23  96%  
 Инглиз тили (Fly Hi)  47  47  3  23  96%  
 Инглиз тили (English Matters)  47  47  4  24  100%  
 Немис тили (Assalom Deutsch)  47  47  3  23  96%  
 Француз тили  47  47  3  23  96%  
 Ўзбекистон тарихи    47  61  401  98,5%  
 Жахон тарихи    799        
 Ўзбекистон давлат ва хукук асослари            
 Иктисодий билим асослари            
 Алгебра            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Кимё            
 Одам ва унинг саломатлиги            
 География            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Чизмачилик            
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)            
 Соглом авлод асослари            
 Соликка тортиш асослари  31    30  31  100%  

9-синф

 Она тили  31  1  30  31  100%  
 Адабиёт  31  1  30  31  100%  
 Рус тили  31  8  22  31  100%  
 Инглиз тили (Fly Hi)  31  6  25  30  97%  
 Инглиз тили (English Matters)  31  6  24  31  100%  
 Немис тили (Deutsch)  31  3  28  31  100%  
 Француз тили  31  5  26  31  100%  
 Ўзбекистон тарихи  31  3  27  31  100%  
 Жахон тарихи  31  2  29  31  100%  
 Конституциявий хукук асослари  31  2  29  30  97%  
 Иктисодий билим асослари  31    31  31  100%  
 Алгебра  31  1  30  31  100%  
 Геометрия  31  10  21  30  97%  
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  31  2  29  31  100%  
 Физика  31  2  29  31  100%  
 Кимё    55  500  555  99%  
 Биология    3643  1053  4536  98.50%  
 Жахон ижтимоий-иктисодий географияси            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Чизмачилик            
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)            
 Соглом авлод асослари            
 Соликка тортиш асослари            

10-синф

 Она тили            
 Адабиёт  5583          
 Рус тили  Necha nomda  Soni        
 Инглиз тили      keladi      
 Немис тили  215  50.52  14.4      
 Француз тили  323  531  1.5      
 Ўзбекистон тарихи  81  117  0.8      
 Жахон тарихи            
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари  zhami  Shundan aellar  ma`lumoti bo`yicha      
 Алгебра ва анализ асослари      Oliy      Tugallanmagan oliy
 Геометрия      Pedagogik mutaxassis  Pedagogik nomutaxassis *)  Nopedagogik **)  
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  3  3  3      
 Физика  2  2  2      
 Кимё  2  1  2      
 Умумий билогия  1  1        
 Амалий география  1  1  1      
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  2    2      
 Жисмоний тарбия  1          
 Чакирикгача ёшларни тайёрлаш  1  1  1      

11-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Адабиёт (мажмуа)            
 Рус тили  1    1      
 Инглиз тили  1    1      
 Немис тили  3  1  1      1
 Француз тили  3  3  2      
 Ўзбекистон тарихи  11  8  3      
 Жахон тарихи  5  6        
 Хукукшунослик  1    1      
 Иктисодиёт ва бизнес асослари  43  29  24      2
 Инсон ва жамият            
 Алгебра ва анализ асослари            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика  Mavzhud dars soatlari  Zhami o`  Ta`min-langanlik  Zarur bo`lgan o`  Far  O`
 Астрономия            O`tgan o`
 Кимё  45  3  150%  2  1  
 Умумий биология            
 Миллий истиклол гояси (10-11-c)  52  3  150%  2  1  
 Жисмоний тарбия (10-11-c)  25  2  200%  1  1  
 Чакириккача ёшларни тайёрлаш (10-11-c)  5  1  100%  1  -  
 Соглом турмуш тарзи асослари ва оила  16  1  200%  1  -  

Изох: Ушбу жадвал умумтаълим мактаблари томонидан синфлар ва тиллар кесимида тўлдирилади  ва  ҳар бир синф бўйича дарсликларнинг  жами сони умумлаштирилиб борилади.

1 - устунга тартиб рахами ёзилади

2 - устунга дарсликларнинг тўлиқ номи ёзилади

3 - устун  ўқувчилар контингенти  (титул) асосида тўлдирилади

4 - устун кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони юк хати асосида тўлдирилади.

5 - устун ўқувчилар томонидан очиқ савдодан харид қилинган дарсликлар сони ёзилади.

6 - устун 4  ва 5-устунларнинг йиғинди ёзилади.

7 - устун таъминланганлик даражаси фоиз хисобида ёзилади (6-устун * 100 / 3-устунга).

3.4. Мактаб кутубхонасида мавжуд ўқув қўлланмалар ва бадиий адабиётлар сони ___31__

 

Неча номда

Сони

Ҳар бир ўқувчига нечтадан тўғри

келади

А) Дарслик ва ўқув қўлланмалар

 31  3  300%

Б)Бадиий адабиётлар

 131  14  157%

В)Ижтимоий-сиёсий адабиётлар

     

IV. Педагог ходимлар таркиби

Мутахассисликлар

жами

Шундан аёллар

маълумоти бўйича

тоифаси бўйича

Қайта тайёрланган ва малакасини оширганлар сони

Олий

Тугалланмаган олий

Ўрта махсус

Мутахассис

Иккинчи тоифали

Биринчи тоифали

Олий тоифали

Қайта тайёрланди

Малакаси оширилди

Педагогик мутахассис

Педагогик номутахассис *)

Нопедагогик **)

она тили ва адабиёти

                         

рус тили ва адабиёти

                         

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

                         

миллий ғоя ва маънавият асослари

                         

физика

                         

математика

                         

информатика  

                         

кимё

 zhami o`  direktor zham  kasb ma      sinfdan tash      kasb maxorati uchun ustama oluvchi kutubxonachilar  direktor zham      

география

     O`  %  ustama mi  O`  %  ustama mi          

биология

         25%                

инглиз тили

 3        20%  1  10%  10%    2      

немис тили  

     1  20%  15%      15%          

француз тили 

         25%                

испан тили  

 2        20%      10%    2      

шарқ тиллари

         15%      15%          

бошқа тиллар

         25%                

мусиқа ва ашула

 1        20%      10%    1      

тасвирий санъат ва чизмачилик

         15%      15%          

жисмоний тарбия

         25%                

мехнат таълими

 1        20%      10%    1      

бошланғич таълим

         15%      15%          

бошқа фанлар

         25%                

Чақириққача ёшларни тайёрлаш

 1        20%  1  10%  10%          

Жами

     1  20%        15%          

Изоҳ: *) – Маълумоти бўйича мутахассислиги бошқа, ҳозирги кунда бошқа фандан дарс беради. (Масалан, бошланғич синф ўқитувчиси ўзбек тилидан дарс берса).

            **) – Маълумоти бўйича бошқа соҳа мутахассиси бўлиб, мактабда дарс бераётган ўқитувчилар.


Мактабнинг ўқитувчилар билан таъминланганлиги ва уларга бўлган эҳтиёж (1 ставка ҳисобида)

Мутахассисликлар

Мавжуд дарс соатлари

Жами ўқитувчилар сони

Таъминланганлик

Зарур бўлган ўқитувчилар сони

Фарқи

Ўқитувчиларга бўлган эҳтиёж

Ўтган ўқув йилида

Жорий ўқув йилида

1

2

3

4

5

6

7

8

она тили ва адабиёти

 0  0  1  15%  15%  0  0

ўзбек тили ва адабиёти

 2  0  0  0  25%  1  10%

рус тили ва адабиёти

 0  0  0  0  20%  0  0

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 0  0  1  15%  15%  0  0

миллий истиқлол ғояси ва маънавият асослари

 1  0  0  0  25%  1  10%

физика

 0  0  0  0  20%  0  0

математика

 0  0  1  15%  15%  0  0

информатика

 1  0  0  0  25%  0  0

кимё

 0  0  0  0  20%  0  0

география

 0  0  0  0  15%  0  0

биология

 1  0  0  0  25%  0  0

инглиз тили

 0  0  0  0  20%  0  0

немис тили

 0  0  0  0  15%  0  0

француз тили

 3  0  0  0  25%  0  0

испан тили

 0  0  0  0  20%  0  0

шарқ тиллари

 0  0  0  0  15%  0  0

бошқа тиллар

 1  0  0  0  25%  1  10%

мусиқа ва ашула

 0  0  1  20%  20%  0  0

тасвирий санъат ва чизмачилик

 0  0  0  0  15%  0  0

жисмоний тарбия

 3  0  0  0  25%  1  10%

меҳнат таълими

 0  0  0  0  20%  0  0

бошланғич таълим

 0  0  1  15%  15%  0  0

бошқа фанлар

 2  0  0  0  25%  1  10%

бошланғич ҳарбий таълим

 2  0  0  0  20%  0  0

Мазкур жадвал қуйидаги тартибда тўлдирилади:

2-устунни тўлдиришда мактабдаги мавжуд синф комплекти асосида мавжуд дарс соатлари аниқланади

3-устунга тегишли мавжуд ўқитувчилар сони ёзилади.

Таъминланганлик фоизи (4-устун) 3-устундаги сонни 100га кўпайтириб, 5-устундаги сонга бўлиш орқали аниқлнади.

5-устунга 2-устундаги сонни 20 (1 ставка) (бошланғич синфларда 18 соат) га бўлиш асосида чиққан сон қўйилади.

6-устундаги фарқ 3-устундаги сондан 5-устундаги сонни айириш орқали аниқланади.

7- ва қолган устунлар синф комплектлар сонининг ўсиши, мактабдан кетиши кутилаётган фан ўқитувчилари ҳамда мактабга келиши кутилаётган мутахассислар сони асосида аниқланади.


Мактаб ўқитувчиларига белгиланган устамалар тўғрисида маълумот

Фан номи

жами ўқитувчилар сони

директор жамғармасидан иккала туридан хам  устама олувчи ўқитувчилар  сони

касб маҳорати учун устама белгиланган

синфдан ташқари тарбиявий ишлар учун устама белгиланган

касб махорати учун устама олувчи

кутубхоначилар сони

директор жамғармасидан устама олмаётган ўқитувчилар  сони

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

фанлар кесимида

Она тили

       

25%

   

10%

   
     Tugarak xonalarining mavzhudligi

20%

   

15%

 O`    

15%

     

Математика

 30  9  21  mavzhud

25%

   

10%

   
   18  mavzhud

20%

   

15%

 8  12  mavzhud

15%

     

Химия

 18  12  6  mavzhud

25%

   

10%

   
 5  8  mavzhud

20%

   

15%

 10  8  mavzhud

15%

     

Биология

 21  12  9  mavzhud

25%

   

10%

   
 8  17  mavzhud

20%

   

15%

 14    mavzhud

15%

     

Физика

 13  6  7  mavzhud

25%

   

10%

   
 5  10  mavzhud

20%

   

15%

 4  10  mavzhud

15%

     

Чет тили

 17  8  9  mavzhud

25%

   

10%

   
 101  135  

20%

   

15%

     Sektsiya ra

15%

     

Информатика

 Zhami  O`    F.I.Sh

25%

   

10%

   
 16  16  

20%

   

15%

 24  -  

15%

     

Тарих

 20  10  10  

25%

   

10%

   
 12  12  

20%

   

15%

 6  6  Zhumaeva Muxaye

15%

     

География

   4  4  

25%

   

10%

   
 72  48  

20%

   

15%

     

15%

     

МИҒ 

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Мусиқа

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Тасвирий  санъат

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Жисмоний тарбия

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Иқтисодий билим асослари

       

25%

   

10%

   
 Farroshlar  Duradgor  Elektriklar

20%

   

15%

 5.5  1  

15%

     

ЖАМИ

ЖАМИ

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

 Davlat tomonidan kam ta`minlangan oila farzandlari    Dam olish maskanlariga yo`llanma olgan o`

15%

     

V. Синфдан ва мактабдан ташқари олиб бориладиган ишлар

        5.1

Тугараклар номи

Қатнашчилар сони

Тугарак хоналарининг мавжудлиги

Раҳбарининг Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
 Jami          

 

Спорт секцияси номи

Қатнашчилар сони

Секция раҳбари Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
 Jami        

VI. Даволаш ташкил этилиши

1. Тиббий ёрдам кўрсатиш хоналари сони:

Тиббий хоналар _______________

Тиш даволаш хонаси __________________

Қизлар гигиена хонаси ____________________

Ювиниш хоналари ____________________

2.     Тиббий ходимлар:

Врач ___________

Кичик тиббиёт ходимлари ___________

Врач стоматолог ___________

3. Мактаб билан қишлоқ даволаш маскани орасидаги масофа (км.да) ___________

VII.Мактаб биноси ва иншоатларига хизмат кўрсатиш ходимлари

 

Сантехниклар

Фаррошлар

Дурадгор

Электриклар

Штат жадвали буйича ставкаси

 0  0  0  0

Ҳақиқатда

 0  0  0  0

VIII. Ўқувчиларнинг ижтимоий ҳимояланиши

Кам таъминланган оила фарзандлари сони

Кутубхонадан берилган дарсликлар сони

Давлат томонидан кам таъминланган оила фарзандларига ажратилган кийим-кечаклардан олган ўқувчилар сони

Ҳомийлар томонидан кўрсатилган ёрдам миқдори (минг.сўм)

Дам олиш масканларига йўлланма олган ўқувчилар сони

 0  0  0  0  0

ХI. Хулоса

Мактаб паспорти тўлдирилгандан сўнг унинг асосида ҳолатига қараб келгуси йиллар дастурига таклифлар берилади. ________________________________

Изоҳ:Мазкур паспорт умумий ўрта таълим муассасалари учун намунавий бўлиб, ички шароитдан келиб чиққан ҳолда қўшимчалар киритилиши мумкин.

 

Мактаб директори         мухр                                     __________________имзо