Export to Word  Export to Excel

2-илова

logo1                                                                                                                                        НАМУНА

         Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги

Buxoro viloyati Jondor tumani, 014 - сонли умумий ўрта таълим   мактабининг

ПАСПОРТИ

Тошкент – 2017 йил


“Тасдиқлайман”

       Туман (шаҳар) халқ таълими
бўлими мудири

                                                                                                          ________________________

   “___” “________” 2017

Buxoro viloyati Jondor tumani, 014 - сонли умумий ўрта таълим мактабининг

 
П А С П О Р Т И

I. Умумий маълумотлар

1.     Муассасанинг тўлиқ номи _________________014_________________

манзили (туман,қишлоқ, ширкат (фермер) хўжалиги) __________________________________

2.       Муассаса Устави __Zhondor tuman __ да ____________________________________________ томонидан рўйхатдан ўтказилган.

3.       Ўқиш давомийлиги бўйича мактаб тури __umumiy o`rta ta`lim maktabi__, ўқувчиларнинг умумий сони: __870__, навбатлилиги __2__, Телефон рақами __58-42-231__, Банкдаги ҳисоб рақами ______23426000600414408001._____ ,  СТИР ______206896119_____ , Туман марказигача бўлган масофаси __13 km__ км.

      Мактаб маъмурияти тўғрисида маълумот

Эгаллаб турган лавозими

Ф.И.Ш.

Туғилган  йили

Иш стажи

Мазкур лавозимда қайси йилдан бери ишламоқда

Мутахассислиги

Қачон ва қайси олийгоҳни тугатган

Малака тоифаси

Охирги марта малака оширган йили

Раҳбар сифатида аттестациядан ўтган йили

Мобил тел. рақами

Мактаб директори

 Zhumaev Axror  19.12.1962  25  2009  Musnka  1985 BDPI  Bnrnnchi  2007    597-16-56

Ўқув-тарбия ишлари буйича директор ўринбосари

   2.03.1960  28  2009  Biologiya  1982 BDPI  Oliy  2006    722-01-21

Маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари

 Sodikova Mumina  16.06. 1961  28  2009  boshlangich  1982 BDPI  Oliy  2008    704-28-47

Хўжалик ишлари бўйича директор ўринбосари

 Otamurodov Erkin  18.02.1958  30  1994  Bioligiya  1980 BDPI  Birinchi  2009    744-22-06

II. Таълим муассасаларининг моддий-техника базаси тўғрисида маълумот

2.1.   Мактабнинг ҳолати

Қурилган йили

2004-2009 йиллар Давлат дастурига киритилган йили ва иш тури

Қуввати (ўқ.ўрни)

Майдони м2

шундан:

Иситиш тизими

Таъмир тури

Спорт зал

Спорт майдони

Ошхона

Коммуникация тизими

Кутубхона

Синфхоналар сони

Маъмурий хоналар сони

Ичимлик суви (қудуқ, ташиб келтирилади, водопровод)

Телефон алоқаси уланганлиги

Мактаб худудининг ўралганлиги (темир панжара, ғишт, бетон девор )

Фойдали ер майдони м2

 1975    520  30000  3500  katta    9x18  65x90  1    1  22  8    1  temir panzhara
                                 

2.1.1. Мактаб биноларининг ҳолати тўғрисида

Бинолар

Қуввати   (ўқ.ўрни)

Дастур доирасида қайси иш турига киритилган

Бош пудратчи ташкилот номи ёки ҳомийлар ҳисобидан

Дастурга киритилмаган, лекин қайси иш турига муҳтож

Мактаб биноси

Иситиш тизими (марказий, газ, кўмир, ўтин)

Санузел

йиллар

иш тури
(янги қурилган, кап.реконструкция, капитал ёки жорий таъмирланган)

мослаштирилган

замонавий

Ташқи

Ички

1-бино

 520        kapital ta`mir    1  gaz    

2-бино

                   

3-бино

                   

4-бино

                   
 Жами                    

кутубхона

         kapital ta`mir          

ошхона

         kapital ta`mir          

спорт зал

                   

ва ҳоказо...

                   

2.2. Моддий-техника базаси (ўқув мебеллари ва жиҳозлар билан таъминланиш ҳолати):

Ўқув синфлари ва мебеллар номи

Мавжуд (сони)

шу жумладан жиҳозлар сони:

Қўшимча зарур жиҳозлар

Изоҳ
(мебел ва жиҳозларнинг яроқсиз бўлганлик сабаби ва бошқалар)

Синф хонаси сони

Синф хонаси ўртача ўлчами (м2)

жиҳоз тўплами:

Яроқли %

Таъмир талаб %

Яроқсиз %

сони

олган йили

мавжуд ёки ким томонидан берилган ёки олинган жойи

1

1-4 синф

 9  54 (M2)  135  1981  Mavzhud  100(74%)  5(3,7%)  30(22,2%)  30  1981 yilda olingan va eskirgan

2

5-9 синф

 1  54 (M2)              26  

3

"Маънавият ва маърифат" хонаси

 1  36 (M2)              21  

4

"Касбга йўналтириш" хонаси 

 1  36 (m2)              28  

5

"Чизмачилик" хонаси  

 1  36 (m2)              44  

6

"Тасвирий санъат ва рассомчилик" хонаси 

 1  54 (m2)              37  

7

"Чет тили" хонаси 

                   

8

"Лингафон" хонаси

 1  13(m2)              19  

9

Раҳбар хонаси (комплект)

 1  36 (m2)              39  

10

Ўқитувчилар хонаси

 1  60(m2)              20  

11

Мониторинг хонаси

 1  36 (m2)              39  

12

Библиотека

 1  13(m2)              41  

13

Тиббий хона

 1  13(m2)              20  

14

Рухшунос хонаси (кабинет психолога)

 1  13(m2)              10  

15

Сақлаш хонаси (Архив)

                   

16

"Ечиниш" хонаси (Гардеробная)

 1  162(m2)              49  

17

Фаоллар зали

 1  162(m2)              132  

18

Спорт зали

                   

19

Ётоқхона

 1  60(m2)              63  

20

Ошхона

                   
 

10. Фан хоналари, лабораториялар ва бошқалар:

                   

1

"Физика лаборатория" хонаси

 1  60(m2)              184  

2

"Кимё ва биология лаборатория" хонаси

                   

3

"Биология лаборатория" хонаси 

                   

4

"Кимё лаборатория" хонаси 

 2  108 (m2)  180  2009  UTTDUK  180(100%)        

5

 Компьютер синфи

 1  60 (m2)              376  

6

Темирга ва ёғочга ишлов бериш устахонаси

                   
 

Умумтаълим мактабидаги бошқа турдаги жиҳозлар

                   

2.3. Ахборот-коммуникация тизими:

Компьютерлар

русуми

Ўқув компьютер синфидаги компьютерлар сони

Маъмурий мақсадларда фойдаланиладиган компьютерлар сони

Муассасада мавжуд мультимедиа ресурслари сони

Интернетга уланганми, қайси провайдер орқали

Электрон почта (манзили)*

Веб саҳифаси (адреси) **

Агар мактабда компьютер бўлмаса ўқувчилар қайси мактабда (рақами) информатика фани амалиётини ўрганишади

Компьютерларга қайси ташкилот томонидан сервис хизмати кўрсатилади

Номи

1 ойлик хизмат сарф харажатлари  (минг сўмда)

  *- Elektron pochta mavzhud bo`lgan                  

 *- Электрон почта мавжуд бўлган ҳолда унинг манзили (масалан: info@uzedu.uz), **- Муассасанинг Веб саҳифаси адреси (масалан: www.uzedu.uz)

III.Таълим - тарбия жараёни

3.1. Жорий ўқув йилида синф-комплектлар сони, ўқувчилар контингенти ва уларнинг таълим тиллари ҳамда синфлар кесимидаги тақсимоти. Бир синфдаги ўртача ўқувчилар сони ____Boshlan_____ нафар.

Синфлар:

Бошланғич синфлар

Юқори синфлар

Жами

1-с

2-с

3-с

4-с

1-4 синфлар

5-с

6-с

7-с

8-с

9-с

5-9 синфлар

10-с

11-с

10-11 синфлар

Синф-компл. сони

 90  88  86  89  353  101  92  83  88  64  428    89  89  870

Ўқувчи сони, жами

 47  47  36  44  174  49  42  42  47  34  214    47  47  435

Шундан қизлар сони

                             

Улардан I-сменада__517____синф-комплект____12____нафар,  II-сменада___353____синф-комплект ____ _____нафар, III-сменада ____ ____ синф-комплект  ____ ______нафар ўқувчи ўқийди.

3.2. Мажбурий таълим талабларини бажариш юзасидан ўқувчилар ҳаракати тўғрисида

(январь ойида ўқув йилининг 1-ярим йиллиги бўйича, сентябрь ойида 2-ярим йиллик ва ёзги таътил бўйича)

т/р

 

1-синф

2-синф

3-синф

4-синф

1-4-синфлар

5-синф

6-синф

7-синф

8-синф

9-синф

5-9-синфлар

10-синф

11-синф

10-11-синфлар

1-11-синф

1.

Ўқувчилар сони (ўқув йили бошида)

                             

2.

Келди

                             

3.

Кетди

 90  88  86  89  353  101  92  83  88  64  428    89  89  870

4.

Ўқувчилар сони (ўқув йили охирида)

                             

5.

Кетди

                             
 

Шундан:

                             

6.

Туман ичида

                             

7.

Вилоят (шаҳар) ичида

                             

8.

Вилоятдан ташқарига

                             

9.

Республикадан ташқарига

                             

10.

10-синфга

                             

11.

Академик лицейларга

                             

12.

КҲКларига

                             

13.

Ёрдамчи мактабларга

                             

3.3.  Ўқувчиларнинг дарсликлар билан таъминланганлик аҳволи.

Таълим ___O`__ да

Дарсликлар номи

Ўқувчилар сони

Дарсликларга бўлган умумий эхтиёж

Кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони

Ўқувчилар қўлидаги(сотиб олинган)дарсликлар сони

Жами дарсликлар сони

Таъминланганлик даражаси %

1-синф

 Алифбе  90  90  90    90  100%
 Ёзув дафтари  90  90  90    90  100%
 Она тили  90  90  90    90  100%
 Ўкиш китоби  90  90  90    90  100%
 Математика  90  90  90    90  100%
 Математика дафтари  90  90  90    90  100%
 Атрофимиздаги олам  90  90  90    90  100%
 Одобнома  90  90  90    90  100%
 Мусика  90  90  90    90  100%
 Тасвирий санъат  90  90  90    90  100%
 Жисмоний тарбия  90  990  990    990  100%
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси  88  88  88    88  100%
 Саломатлик дарслари  88  88  88    88  100%

2-синф

 Она тили  88  88  88    88  100%
 Ўкиш китоби  88  88  88    88  100%
 Рус тили  88  88  88    88  100%
 Математика  88  88  88    88  100%
 Атрофимиздаги олам  88  88  88    88  100%
 Одобнома  88  88  88    88  100%
 Тасвирий санъат  88  880  880    880  100%
 Мусика            
 Жисмоний тарбия  86  86  86    86  100%
 Конституция алифбоси  86  86  86    86  100%
 Иктисодиёт ва солик алифбоси  86  86  86    86  100%
 Саломатлик дарслари  86  86  86    86  100%

3-синф

 Она тили  86  86  86    86  100%
 Ўкиш китоби  86  86  86    86  100%
 Рус тили  86  86  86    86  100%
 Математика  86  86  86    86  100%
 Табиатшунослик  86  860  860    860  100%
 Тасвирий санъат            
 Одобнома  89  89  89    89  100%
 Мусика  89  69      89  100%
 Жисмоний тарбия  89  89  89    89  100%
 Конституция алифбоси  89  89  89    89  100%
 Иктисодиёт ва солик алифбоси  89  89  89    89  100%
 Саломатлик дарслари  89  89  89    89  100%

4-синф

 Она тили  89  89  89    89  100%
 Ўкиш китоби  89  801  712  89  801  100%
 Рус тили            
 Математика  101  101  101    101  100%
 Табиатшунослик  101  101  101    101  100%
 Одобнома  101  101  101    101  100%
 Мусика  101  101.  101    101  100%
 Жисмоний тарбия  101  101  101    101  100%
 Конституция алифбоси  101  101  101    101  100%
 Иктисодиёт ва солик алифбоси  101  101  101    101  100%
 Саломатлик дарслари  101  101  101    101  100%

5-синф

 Она тили  101  101    101  101  100%
 Адабиёт  101  101    101  101  100%
 Рус тили  101  101    101  101  100%
 Инглиз тили (Fly Hi)  101  1313  1010  303  1313  100% `
 Немис тили (Deutsch)            
 Француз тили  92  92  92    92  100%
 Тарихдан xикоялар  92  92  92    92  100%
 Математика  92  92  92    92  100%
 Ботаника  92  92  92    92  100%
 Табиий география бошлангич курси  92  92  92    92  100%
 Информатика  92  92  92    92  100%
 Ватан туйгуси  92  92  92    92  100%
 Мусика  92  92  92    92  100%
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  92  92  92    92  100%
 Конституция оламига саёхат  92  92  92    92  100%
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  92  92  92    92  100%
 Соглом авлод асослари  92  92    92    

6-синф

 Она тили  92  1288  1012  276  1288  100%
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Немис тили (Assalom Deutsch)            
 Француз тили            
 Тарих            
 Математика            
 Физика  83  83  83    83  100%
 Ботаника  83  83  83    83  100%
 Информатика  83  83  83    83  100%
 География (Материклар ва океанлар географияси)  83  83  83    63  100%
 Ватан туйгуси  83  83  83    83  100%
 Мусика  83  83  83    83  100%
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  83  83  83    83  100%
 Конституция оламига саёхат    83  83    83  100%
 Иктисодиёт ва солик сабоклари    83  83    83  100%
 Соглом авлод асослари  83  83  276    83  100%

7-синф

 Она тили  83  83  83    83  100%
 Адабиёт  83  83    83  83  100%
 Рус тили  83  83    83    100%
 Инглиз тили (Fly Hi)  83  83    83    100%
 Немис тили (Assalom Deutsch)  83  83    83    100%
 Француз тили  83  83  83      100%
 Ўзбекистон тарихи  83  1494  1162  332    100%
 Жахон тарихи            
 Алгебра  88  88  88      100%
 Геометрия  88  88  88      100%
 Физика  88  88  88      100%
 Кимё  88  88  88      100%
 Зоология  88  88  88      100%
 География  88  88  88      100%
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  88  88  88      100%
 Информатика  88  88  88      100%
 Мусика  88  88  88      100%
 Тасвирий санъат  88  88  88      100%
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  88  88  88      100%
 Конституция оламига саёхат  88  88  88      100%
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  88  88  88      100%
 Соглом авлод асослари  88  88  88      100%

8-синф

 Она тили  88  88  88    88  100%
 Адабиёт  88  88  88    88  100%
 Рус тили  88  88  1496  88  1584  100%
 Инглиз тили (Fly Hi)    1584        
 Инглиз тили (English Matters)  64    64    64  100%
 Немис тили (Assalom Deutsch)  64  64  64    64  100%
 Француз тили  64  64  64    64  100%
 Ўзбекистон тарихи  64  64  64    64  100%
 Жахон тарихи  64  64  64    64  100%
 Ўзбекистон давлат ва хукук асослари  64  64  64    64  100%
 Иктисодий билим асослари  64  64  64    64  100%
 Алгебра  64  64  64    64  100%
 Геометрия  64  64  64    64  100%
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  64  64  64    64  100%
 Физика  64  64  64    64  100%
 Кимё  64  64  64    64  100%
 Одам ва унинг саломатлиги  64  64  64    64  100%
 География  64  64  64    64  100%
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  64  64  64    64  100%
 Чизмачилик  64  64    64  64  100%
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  64  64  64    64  100%
 Соглом авлод асослари  64  64  64    64  100%
 Соликка тортиш асослари  64  64  1088  64  1152  100%

9-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Инглиз тили (English Matters)            
 Немис тили (Deutsch)            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Конституциявий хукук асослари            
 Иктисодий билим асослари            
 Алгебра            
 Геометрия  89  89  4  56  60  67% ••
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  89  89  3  55  58  65%
 Физика  89  89  4  52  56  62%
 Кимё  89  89  3  50  53  60%
 Биология  89  89  2  48  50  55%
 Жахон ижтимоий-иктисодий географияси  89  89  4  47  51  57%
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  89  89  4  53  57  63%
 Чизмачилик  89  89  3  54  57  63%
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  89  89  6  44  50  55%
 Соглом авлод асослари  89  89  4  43  47  52%
 Соликка тортиш асослари  89  89  3  51  54  61%

10-синф

 Она тили  89  89  4  44  48  53%
 Адабиёт  89  89  4  53  56  62%
 Рус тили  89  89  4  52  56  62%
 Инглиз тили  89  89    89  89  100%
 Немис тили  89  1513  61  935  996  68%
 Француз тили  870  11475  8871  2087  10958  96%
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари            
 Алгебра ва анализ асослари            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Кимё            
 Умумий билогия  890          
 Амалий география  Necha nomda  Soni        
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари      keladi      
 Жисмоний тарбия  54  11080  13      
 Чакирикгача ёшларни тайёрлаш  668  1968  2      

11-синф

 Она тили      Pedagogik mutaxassis  Pedagogik nomutaxassis *)  Nopedagogik **)  
 Адабиёт  8  6  8      
 Адабиёт (мажмуа)  2    2      
 Рус тили  3  2  3      
 Инглиз тили  1      1    
 Немис тили  1  1  1      
 Француз тили  5  3  1  4    
 Ўзбекистон тарихи  2  1  2      
 Жахон тарихи  2  2  2      
 Хукукшунослик  3  3  3      
 Иктисодиёт ва бизнес асослари  5  1  3      
 Инсон ва жамият  5  4  5      
 Алгебра ва анализ асослари            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Астрономия            
 Кимё  2    2      
 Умумий биология  2  2  2      
 Миллий истиклол гояси (10-11-c)  5  2  3      
 Жисмоний тарбия (10-11-c)  5  4  1      
 Чакириккача ёшларни тайёрлаш (10-11-c)  16  15  11      
 Соглом турмуш тарзи асослари ва оила  11  10  2      

Изох: Ушбу жадвал умумтаълим мактаблари томонидан синфлар ва тиллар кесимида тўлдирилади  ва  ҳар бир синф бўйича дарсликларнинг  жами сони умумлаштирилиб борилади.

1 - устунга тартиб рахами ёзилади

2 - устунга дарсликларнинг тўлиқ номи ёзилади

3 - устун  ўқувчилар контингенти  (титул) асосида тўлдирилади

4 - устун кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони юк хати асосида тўлдирилади.

5 - устун ўқувчилар томонидан очиқ савдодан харид қилинган дарсликлар сони ёзилади.

6 - устун 4  ва 5-устунларнинг йиғинди ёзилади.

7 - устун таъминланганлик даражаси фоиз хисобида ёзилади (6-устун * 100 / 3-устунга).

3.4. Мактаб кутубхонасида мавжуд ўқув қўлланмалар ва бадиий адабиётлар сони ___82__

 

Неча номда

Сони

Ҳар бир ўқувчига нечтадан тўғри

келади

А) Дарслик ва ўқув қўлланмалар

 82  4  100

Б)Бадиий адабиётлар

 52  2  100

В)Ижтимоий-сиёсий адабиётлар

 22  2  200

IV. Педагог ходимлар таркиби

Мутахассисликлар

жами

Шундан аёллар

маълумоти бўйича

тоифаси бўйича

Қайта тайёрланган ва малакасини оширганлар сони

Олий

Тугалланмаган олий

Ўрта махсус

Мутахассис

Иккинчи тоифали

Биринчи тоифали

Олий тоифали

Қайта тайёрланди

Малакаси оширилди

Педагогик мутахассис

Педагогик номутахассис *)

Нопедагогик **)

она тили ва адабиёти

                         

рус тили ва адабиёти

                         

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

                         

миллий ғоя ва маънавият асослари

 21  2  200  1  1                

физика

 26  2  100  1  1                

математика

 74  5  166  4  2                

информатика  

 70  6  150  3  2                

кимё

 168  12  133  8  3                

география

 30  15  750  1  4                

биология

 6  1  100  1                  

инглиз тили

                         

немис тили  

                         

француз тили 

                         

испан тили  

                         

шарқ тиллари

                         

бошқа тиллар

                         

мусиқа ва ашула

                         

тасвирий санъат ва чизмачилик

                         

жисмоний тарбия

                         

мехнат таълими

 zhami o`  direktor zham  kasb ma    ustama mi  sinfdan tash      kasb maxorati uchun ustama oluvchi kutubxonachilar  direktor zham      

бошланғич таълим

     O`  %    O`  %  ustama mi          

бошқа фанлар

         25%                

Чақириққача ёшларни тайёрлаш

 8  3      20%  3  37.5  10%    4      

Жами

     1  12.5        15%          

Изоҳ: *) – Маълумоти бўйича мутахассислиги бошқа, ҳозирги кунда бошқа фандан дарс беради. (Масалан, бошланғич синф ўқитувчиси ўзбек тилидан дарс берса).

            **) – Маълумоти бўйича бошқа соҳа мутахассиси бўлиб, мактабда дарс бераётган ўқитувчилар.


Мактабнинг ўқитувчилар билан таъминланганлиги ва уларга бўлган эҳтиёж (1 ставка ҳисобида)

Мутахассисликлар

Мавжуд дарс соатлари

Жами ўқитувчилар сони

Таъминланганлик

Зарур бўлган ўқитувчилар сони

Фарқи

Ўқитувчиларга бўлган эҳтиёж

Ўтган ўқув йилида

Жорий ўқув йилида

1

2

3

4

5

6

7

8

она тили ва адабиёти

 0  0  0  0  15%  0  0

ўзбек тили ва адабиёти

 5  2  0  0  25%  2  40

рус тили ва адабиёти

 0  0  0  0  20%  0  0

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 0  0  2  40  15%  0  0

миллий истиқлол ғояси ва маънавият асослари

 1  1  0  0  25%  1  100

физика

 0  0  0  0  20%  0  0

математика

 0  0  1  100  15%  0  0

информатика

 5  2  0  0  25%  2  40

кимё

 0  0  1  20  20%  0  0

география

 0  0  2  40  15%  0  0

биология

 3  0  0  0  25%  0  0

инглиз тили

 0  0  0  0  20%  0  0

немис тили

 0  0  0  0  15%  0  0

француз тили

 3  1  0  0  26%  0  33.3

испан тили

 0  0  0  0  20%  0  0

шарқ тиллари

 0  0  1  33.3  15%  0  0

бошқа тиллар

 3  0  0  0  25%  0  0

мусиқа ва ашула

 0  0  0  0  20%  0  0

тасвирий санъат ва чизмачилик

 0  0  2  67  15%  0  0

жисмоний тарбия

 1  1  0  0  25%  1  100

меҳнат таълими

 0  0  0  0  20%  0  0

бошланғич таълим

 0  0  1  100  15%  0  0

бошқа фанлар

 2  0  0  0  25%  0  0

бошланғич ҳарбий таълим

 2  0  0  0  20%  0  0

Мазкур жадвал қуйидаги тартибда тўлдирилади:

2-устунни тўлдиришда мактабдаги мавжуд синф комплекти асосида мавжуд дарс соатлари аниқланади

3-устунга тегишли мавжуд ўқитувчилар сони ёзилади.

Таъминланганлик фоизи (4-устун) 3-устундаги сонни 100га кўпайтириб, 5-устундаги сонга бўлиш орқали аниқлнади.

5-устунга 2-устундаги сонни 20 (1 ставка) (бошланғич синфларда 18 соат) га бўлиш асосида чиққан сон қўйилади.

6-устундаги фарқ 3-устундаги сондан 5-устундаги сонни айириш орқали аниқланади.

7- ва қолган устунлар синф комплектлар сонининг ўсиши, мактабдан кетиши кутилаётган фан ўқитувчилари ҳамда мактабга келиши кутилаётган мутахассислар сони асосида аниқланади.


Мактаб ўқитувчиларига белгиланган устамалар тўғрисида маълумот

Фан номи

жами ўқитувчилар сони

директор жамғармасидан иккала туридан хам  устама олувчи ўқитувчилар  сони

касб маҳорати учун устама белгиланган

синфдан ташқари тарбиявий ишлар учун устама белгиланган

касб махорати учун устама олувчи

кутубхоначилар сони

директор жамғармасидан устама олмаётган ўқитувчилар  сони

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

фанлар кесимида

Она тили

       

25%

   

10%

   
 11    

20%

 10  62

15%

   2  12.5

15%

     

Математика

     9  49.6

25%

   

10%

   
 2    

20%

 2  33

15%

     

15%

     

Химия

     3  50

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Биология

     I  50

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Физика

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

 27    

15%

     

Чет тили

     4  5

25%

 2  2.5

10%

   
   30  37.8

20%

   

15%

     

15%

     

Информатика

       

25%

   

10%

   
     Tugarak xonalarining mavzhudligi

20%

   

15%

 O`    

15%

     

Тарих

 51  27  24  Mavzhud

25%

   

10%

   
 38  26  Mavzhud

20%

   

15%

 13  11  Mavzhud

15%

     

География

 75  14  14  Mavzhud

25%

   

10%

   
 8  12  Mavzhud

20%

   

15%

 9  13  Mavzhud

15%

     

МИҒ 

 18  27  48  Mavzhud

25%

   

10%

   
 6  10  Mavzhud

20%

   

15%

 9  12  Mavzhud

15%

     

Мусиқа

 21  4  14  Mavzhud

25%

   

10%

   
   21  Mavzhud

20%

   

15%

 5  10  Mavzhud

15%

     

Тасвирий  санъат

 18  7  14  Mavzhud

25%

   

10%

   
 7  8  Mavzhud

20%

   

15%

 14    Mavzhud

15%

     

Жисмоний тарбия

   10  8  Mavzhud

25%

   

10%

   
 6  6  Mavzhud

20%

   

15%

 204  251  16

15%

     

Иқтисодий билим асослари

 24      

25%

   

10%

   
     Sektsiya ra

20%

   

15%

 O`    F.I.Sh

15%

     

ЖАМИ

ЖАМИ

   12  12  M.Sa`dullaev

25%

   

10%

   
 -  12  G.Ruzieva

20%

   

15%

 12  -  Sh.Aslonov

15%

     

V. Синфдан ва мактабдан ташқари олиб бориладиган ишлар

        5.1

Тугараклар номи

Қатнашчилар сони

Тугарак хоналарининг мавжудлиги

Раҳбарининг Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

           
 VI. Davolashni tashkil etilishi          
 1.Tibbiy erdam ko`rsatish xonalari soni:          
 Tibbiy xonalar  1        
 Tish davolash xonasi  1        
   1        
 Yuvinish xonalari  1        
 2.     Tibbiy xodimlar:          
 Vrach          
 Kichik tibbiet xodimlari  Turobova Manzura        
 Vrach stomatolog  Razhabov Axror        
 3. Maktab bilan  0.4        
           
 VII. Maktab binosi va inshoatlariga xizmat ko`rsatish xodimlari          
   Santexniklar  Farroshlar  Duradgor  Elektriklar  
 Shtat zhadvali buyicha stavkasi    17      
     17      
           
 VIII. O`          
 Jami  Kutubxonadan berilga  Davlat tomonidan kam    Dam olish maskanlariga yo`llanma olgan o`  

 

Спорт секцияси номи

Қатнашчилар сони

Секция раҳбари Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

 Maktab pasporti to`ldirilgandan so`ng uning asosida        
 Maktabimizda kushimcha bino yangilanishni yangi mebellar bulishini, sinf xonalarini eshiklari, pollarni ta`mirlanishi, tomlardagi shiferlarni yangilanishini, tibbiy zhixozlar, sport anzhomlari bulishini taklif kilamiz.        
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
 Jami        

VI. Даволаш ташкил этилиши

1. Тиббий ёрдам кўрсатиш хоналари сони:

Тиббий хоналар _______________

Тиш даволаш хонаси __________________

Қизлар гигиена хонаси ____________________

Ювиниш хоналари ____________________

2.     Тиббий ходимлар:

Врач ___________

Кичик тиббиёт ходимлари ___________

Врач стоматолог ___________

3. Мактаб билан қишлоқ даволаш маскани орасидаги масофа (км.да) ___________

VII.Мактаб биноси ва иншоатларига хизмат кўрсатиш ходимлари

 

Сантехниклар

Фаррошлар

Дурадгор

Электриклар

Штат жадвали буйича ставкаси

 0  0  0  0

Ҳақиқатда

 0  0  0  0

VIII. Ўқувчиларнинг ижтимоий ҳимояланиши

Кам таъминланган оила фарзандлари сони

Кутубхонадан берилган дарсликлар сони

Давлат томонидан кам таъминланган оила фарзандларига ажратилган кийим-кечаклардан олган ўқувчилар сони

Ҳомийлар томонидан кўрсатилган ёрдам миқдори (минг.сўм)

Дам олиш масканларига йўлланма олган ўқувчилар сони

 0  0  0  0  0

ХI. Хулоса

Мактаб паспорти тўлдирилгандан сўнг унинг асосида ҳолатига қараб келгуси йиллар дастурига таклифлар берилади. ________________________________

Изоҳ:Мазкур паспорт умумий ўрта таълим муассасалари учун намунавий бўлиб, ички шароитдан келиб чиққан ҳолда қўшимчалар киритилиши мумкин.

 

Мактаб директори         мухр                                     __________________имзо