Export to Word  Export to Excel

2-илова

logo1                                                                                                                                        НАМУНА

         Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги

Buxoro viloyati Jondor tumani, 020 - сонли умумий ўрта таълим   мактабининг

ПАСПОРТИ

Тошкент – 2017 йил


“Тасдиқлайман”

       Туман (шаҳар) халқ таълими
бўлими мудири

                                                                                                          ________________________

   “___” “________” 2017

Buxoro viloyati Jondor tumani, 020 - сонли умумий ўрта таълим мактабининг

 
П А С П О Р Т И

I. Умумий маълумотлар

1.     Муассасанинг тўлиқ номи _________________020_________________

манзили (туман,қишлоқ, ширкат (фермер) хўжалиги) _________________Чорзона МФй Чорзона _________________

2.       Муассаса Устави __Жондор туман __ да ____________________________________________ томонидан рўйхатдан ўтказилган.

3.       Ўқиш давомийлиги бўйича мактаб тури __умумий ўрта таълим мактаби__, ўқувчиларнинг умумий сони: __602__, навбатлилиги __1__, Телефон рақами __58-27-352__, Банкдаги ҳисоб рақами ______1000220634620007503021._____ ,  СТИР ______206896165_____ , Туман марказигача бўлган масофаси __30 км__ км.

      Мактаб маъмурияти тўғрисида маълумот

Эгаллаб турган лавозими

Ф.И.Ш.

Туғилган  йили

Иш стажи

Мазкур лавозимда қайси йилдан бери ишламоқда

Мутахассислиги

Қачон ва қайси олийгоҳни тугатган

Малака тоифаси

Охирги марта малака оширган йили

Раҳбар сифатида аттестациядан ўтган йили

Мобил тел. рақами

Мактаб директори

 Тўхтаев Со  1972.1.01  15  2004  Рус тили ва  ЎДЖТУ-1995  2  2009    3028050

Ўқув-тарбия ишлари буйича директор ўринбосари

   1966.16.09  23  2000  Кимё  ТошДУ-1993  2  2010    6820439

Маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари

 Юсупов Ахтам  1959.22.05  28  1996  Бошлан  БДПИ-9  1  2009    

Хўжалик ишлари бўйича директор ўринбосари

   1951.10.01  39  2004  Математика  БДПИ-  1  2008    

II. Таълим муассасаларининг моддий-техника базаси тўғрисида маълумот

2.1.   Мактабнинг ҳолати

Қурилган йили

2004-2009 йиллар Давлат дастурига киритилган йили ва иш тури

Қуввати (ўқ.ўрни)

Майдони м2

шундан:

Иситиш тизими

Таъмир тури

Спорт зал

Спорт майдони

Ошхона

Коммуникация тизими

Кутубхона

Синфхоналар сони

Маъмурий хоналар сони

Ичимлик суви (қудуқ, ташиб келтирилади, водопровод)

Телефон алоқаси уланганлиги

Мактаб худудининг ўралганлиги (темир панжара, ғишт, бетон девор )

Фойдали ер майдони м2

 1959    380  25000  5000  печка 15      80х60  1    1  23  10    1  
 1996  жорий 2007  240      локал 1(2)  жорий                    

2.1.1. Мактаб биноларининг ҳолати тўғрисида

Бинолар

Қуввати   (ўқ.ўрни)

Дастур доирасида қайси иш турига киритилган

Бош пудратчи ташкилот номи ёки ҳомийлар ҳисобидан

Дастурга киритилмаган, лекин қайси иш турига муҳтож

Мактаб биноси

Иситиш тизими (марказий, газ, кўмир, ўтин)

Санузел

йиллар

иш тури
(янги қурилган, кап.реконструкция, капитал ёки жорий таъмирланган)

мослаштирилган

замонавий

Ташқи

Ички

1-бино

 240  1996  Жорий  СДФ      1  газ    

2-бино

 380  1959        1        

3-бино

                   

4-бино

 720          1  1      
 Жами  15  1996  Жорий  СДФ            

кутубхона

 60  1959                

ошхона

                   

спорт зал

                   

ва ҳоказо...

                   

2.2. Моддий-техника базаси (ўқув мебеллари ва жиҳозлар билан таъминланиш ҳолати):

Ўқув синфлари ва мебеллар номи

Мавжуд (сони)

шу жумладан жиҳозлар сони:

Қўшимча зарур жиҳозлар

Изоҳ
(мебел ва жиҳозларнинг яроқсиз бўлганлик сабаби ва бошқалар)

Синф хонаси сони

Синф хонаси ўртача ўлчами (м2)

жиҳоз тўплами:

Яроқли %

Таъмир талаб %

Яроқсиз %

сони

олган йили

мавжуд ёки ким томонидан берилган ёки олинган жойи

1

1-4 синф

 13  66  390      (390)100        

2

5-9 синф

 1  40              26  

3

"Маънавият ва маърифат" хонаси

 1  40  17  2007  Талим таъминот  (17) 100        

4

"Касбга йўналтириш" хонаси 

 1  40              22  

5

"Чизмачилик" хонаси  

 1  40  32  2007    (32) 100        

6

"Тасвирий санъат ва рассомчилик" хонаси 

 1  40  18  2007  Талим таъминот  (18) 100        

7

"Чет тили" хонаси 

 1                Синф комп.  

8

"Лингафон" хонаси

 1                19  

9

Раҳбар хонаси (комплект)

 1  66              43  

10

Ўқитувчилар хонаси

 1  36  20  2007  Талим таъминот  (20) 100        

11

Мониторинг хонаси

 1  40              36  

12

Библиотека

 1  40              9  

13

Тиббий хона

 1  20              Комп.  

14

Рухшунос хонаси (кабинет психолога)

 1  16              Комп.  

15

Сақлаш хонаси (Архив)

                   

16

"Ечиниш" хонаси (Гардеробная)

 1  144              49  

17

Фаоллар зали

                   

18

Спорт зали

                   

19

Ётоқхона

 1  70              50  

20

Ошхона

                   
 

10. Фан хоналари, лабораториялар ва бошқалар:

                   

1

"Физика лаборатория" хонаси

 1  66  21  2007  Таълим таъминот  (21) 100        

2

"Кимё ва биология лаборатория" хонаси

                   

3

"Биология лаборатория" хонаси 

                   

4

"Кимё лаборатория" хонаси 

 1  66  24  2007  Таълим таъминот  (24) 100        

5

 Компьютер синфи

 1  40              76  

6

Темирга ва ёғочга ишлов бериш устахонаси

                   
 

Умумтаълим мактабидаги бошқа турдаги жиҳозлар

                   

2.3. Ахборот-коммуникация тизими:

Компьютерлар

русуми

Ўқув компьютер синфидаги компьютерлар сони

Маъмурий мақсадларда фойдаланиладиган компьютерлар сони

Муассасада мавжуд мультимедиа ресурслари сони

Интернетга уланганми, қайси провайдер орқали

Электрон почта (манзили)*

Веб саҳифаси (адреси) **

Агар мактабда компьютер бўлмаса ўқувчилар қайси мактабда (рақами) информатика фани амалиётини ўрганишади

Компьютерларга қайси ташкилот томонидан сервис хизмати кўрсатилади

Номи

1 ойлик хизмат сарф харажатлари  (минг сўмда)

  *- Электрон почта мавжуд бўлган                  

 *- Электрон почта мавжуд бўлган ҳолда унинг манзили (масалан: info@uzedu.uz), **- Муассасанинг Веб саҳифаси адреси (масалан: www.uzedu.uz)

III.Таълим - тарбия жараёни

3.1. Жорий ўқув йилида синф-комплектлар сони, ўқувчилар контингенти ва уларнинг таълим тиллари ҳамда синфлар кесимидаги тақсимоти. Бир синфдаги ўртача ўқувчилар сони ____Бошлан_____ нафар.

Синфлар:

Бошланғич синфлар

Юқори синфлар

Жами

1-с

2-с

3-с

4-с

1-4 синфлар

5-с

6-с

7-с

8-с

9-с

5-9 синфлар

10-с

11-с

10-11 синфлар

Синф-компл. сони

 51  83  63  82  279  58  71  71  70  53  323        602

Ўқувчи сони, жами

 22  41  35  35  133  32  38  42  31  27  170        303

Шундан қизлар сони

                             

Улардан I-сменада__602____синф-комплект____ ____нафар,  II-сменада___ ____синф-комплект ____ _____нафар, III-сменада ____ ____ синф-комплект  ____ ______нафар ўқувчи ўқийди.

3.2. Мажбурий таълим талабларини бажариш юзасидан ўқувчилар ҳаракати тўғрисида

(январь ойида ўқув йилининг 1-ярим йиллиги бўйича, сентябрь ойида 2-ярим йиллик ва ёзги таътил бўйича)

т/р

 

1-синф

2-синф

3-синф

4-синф

1-4-синфлар

5-синф

6-синф

7-синф

8-синф

9-синф

5-9-синфлар

10-синф

11-синф

10-11-синфлар

1-11-синф

1.

Ўқувчилар сони (ўқув йили бошида)

   1      1        2    2        3

2.

Келди

       1  1  2  2                5

3.

Кетди

 51  83  63  82  279  58  71  71  70  53  323        602

4.

Ўқувчилар сони (ўқув йили охирида)

                             

5.

Кетди

                             
 

Шундан:

                             

6.

Туман ичида

           1          1        2

7.

Вилоят (шаҳар) ичида

                 1    1        1

8.

Вилоятдан ташқарига

                             

9.

Республикадан ташқарига

                             

10.

10-синфга

                             

11.

Академик лицейларга

                             

12.

КҲКларига

                             

13.

Ёрдамчи мактабларга

                             

3.3.  Ўқувчиларнинг дарсликлар билан таъминланганлик аҳволи.

Таълим ___Ў__ да

Дарсликлар номи

Ўқувчилар сони

Дарсликларга бўлган умумий эхтиёж

Кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони

Ўқувчилар қўлидаги(сотиб олинган)дарсликлар сони

Жами дарсликлар сони

Таъминланганлик даражаси %

1-синф

 Алифбе  51  51    51  100  
 Ёзув дафтари  51  51    51  100  
 Она тили  51  51    51  100  
 Ўкиш китоби  51  51    51  100  
 Математика  51  51    51  100  
 Математика дафтари  51  51    51  100  
 Атрофимиздаги олам  51  51    51  100  
 Одобнома  51  51    51  100  
 Мусика  51  51    51  100  
 Тасвирий санъат  51  51    51  100  
 Жисмоний тарбия  51  561    561  100  
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

2-синф

 Она тили  83  83    83  100  
 Ўкиш китоби  83  83    83  100  
 Рус тили  83  83    83  100  
 Математика  83  83    83  100  
 Атрофимиздаги олам  83  83    83  100  
 Одобнома  83  83    83  100  
 Тасвирий санъат  83  83    83  100  
 Мусика  83  83    83  100  
 Жисмоний тарбия  83  830    830  100  
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари  63  63    63  100  

3-синф

 Она тили  63  63    63  100  
 Ўкиш китоби  63  63    63  100  
 Рус тили  63  63    63  100  
 Математика  63  63    63  100  
 Табиатшунослик  63  63    63  100  
 Тасвирий санъат  63  63    63  100  
 Одобнома  63  63    63  100  
 Мусика  630  630    630  100  
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари  82  82    82  100  

4-синф

 Она тили  82  82    82  100  
 Ўкиш китоби  82  82    82  100  
 Рус тили  82  82    82  100  
 Математика  82  82    82  100  
 Табиатшунослик  82  82    82  100  
 Одобнома  82  82    82  100  
 Мусика  82  738    738  100  
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

5-синф

 Она тили  58  58    58  100  
 Адабиёт  58  58    58  100  
 Рус тили  58  58    58  100  
 Инглиз тили (Fly Hi)  58  58    58  100  
 Немис тили (Deutsch)  58  58    58  100  
 Француз тили  58  58    58  100  
 Тарихдан xикоялар  58  58    58  100  
 Математика  58  58    58  100  
 Ботаника  580  580    580  100  
 Табиий география бошлангич курси            
 Информатика            
 Ватан туйгуси            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)            
 Конституция оламига саёхат            
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  71  71    71  100  
 Соглом авлод асослари  71  71    71  100  

6-синф

 Она тили  71  71    71  100  
 Адабиёт  71  71    71  100  
 Рус тили  71  71    71  100  
 Инглиз тили (Fly Hi)  71  71    71  100  
 Немис тили (Assalom Deutsch)  71  71    71  100  
 Француз тили  71  71    71  100  
 Тарих  71  71    71  100  
 Математика  781  781    781  100  
 Физика            
 Ботаника            
 Информатика            
 География (Материклар ва океанлар географияси)            
 Ватан туйгуси  71  71    71  100  
 Мусика  71  71    71  100  
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  71  71    71  100  
 Конституция оламига саёхат  71  71    71  100  
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  781  71    71  100  
 Соглом авлод асослари    71  71  71  100  

7-синф

 Она тили  71  71    71  100  
 Адабиёт  71  71    71  100  
 Рус тили  71  71    71    
 Инглиз тили (Fly Hi)  71  71    71    
 Немис тили (Assalom Deutsch)  71  71    71    
 Француз тили  71  71        
 Ўзбекистон тарихи  994  994    994    
 Жахон тарихи            
 Алгебра  70  70    70    
 Геометрия  70  70    70    
 Физика  70  70    70    
 Кимё  70  70    70    
 Зоология  70  70    70    
 География  70  70    70    
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  70  70    70    
 Информатика  70  70    70    
 Мусика  70  70    70    
 Тасвирий санъат  70  70    70    
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  70  70    70    
 Конституция оламига саёхат  70  70    70    
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  70  70    70    
 Соглом авлод асослари  70  70    70    

8-синф

 Она тили  70  70    70  100  
 Адабиёт  1190  70    1190  100  
 Рус тили    1190        
 Инглиз тили (Fly Hi)  53      53  100  
 Инглиз тили (English Matters)  53  53    53  100  
 Немис тили (Assalom Deutsch)  53  53    53  100  
 Француз тили  53  53    53  100  
 Ўзбекистон тарихи  53  53    53  100  
 Жахон тарихи  53  53    53  100  
 Ўзбекистон давлат ва хукук асослари  53  53    53  100  
 Иктисодий билим асослари  53  53    53  100  
 Алгебра  53  53    53  100  
 Геометрия  53  53    53  100  
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  53  53    53  100  
 Физика  53  53    53  100  
 Кимё  53  53    53  100  
 Одам ва унинг саломатлиги  53  53    53  100  
 География  53  53    53  100  
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  53  53    53  100  
 Чизмачилик  53  53    53  100  
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  901  53    901  100  
 Соглом авлод асослари  7205  901    7205  100  
 Соликка тортиш асослари    7205        

9-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Инглиз тили (English Matters)            
 Немис тили (Deutsch)            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Конституциявий хукук асослари            
 Иктисодий билим асослари            
 Алгебра            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Кимё            
 Биология            
 Жахон ижтимоий-иктисодий географияси            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Чизмачилик            
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)            
 Соглом авлод асослари            
 Соликка тортиш асослари            

10-синф

 Она тили            
 Адабиёт            
 Рус тили            
 Инглиз тили            
 Немис тили            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари  2610          
 Алгебра ва анализ асослари  Неча номда  Сони        
 Геометрия      келади      
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  63  7305  12.1      
 Физика  500  2510  4.2      
 Кимё  36  300  0.5      
 Умумий билогия            
 Амалий география            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  жами  Шундан аёллар  маълумоти бўйича      
 Жисмоний тарбия      Олий      Тугалланмаган олий
 Чакирикгача ёшларни тайёрлаш      Педагогик мутахассис  Педагогик номутахассис *)  Нопедагогик **)  

11-синф

 Она тили  6  6  6      
 Адабиёт  2  2  2      
 Адабиёт (мажмуа)  2  1  1  1    
 Рус тили  2  2  2      
 Инглиз тили  5  4  4  1    
 Немис тили  2  2  2      
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари            
 Инсон ва жамият  2  1  1      
 Алгебра ва анализ асослари  3  2  2      
 Геометрия  8  2  2      
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  4  3  2      
 Физика  20  17  14      
 Астрономия  3  3  2      
 Кимё            
 Умумий биология  74  54  51  6    
 Миллий истиклол гояси (10-11-c)            
 Жисмоний тарбия (10-11-c)            
 Чакириккача ёшларни тайёрлаш (10-11-c)            
 Соглом турмуш тарзи асослари ва оила            

Изох: Ушбу жадвал умумтаълим мактаблари томонидан синфлар ва тиллар кесимида тўлдирилади  ва  ҳар бир синф бўйича дарсликларнинг  жами сони умумлаштирилиб борилади.

1 - устунга тартиб рахами ёзилади

2 - устунга дарсликларнинг тўлиқ номи ёзилади

3 - устун  ўқувчилар контингенти  (титул) асосида тўлдирилади

4 - устун кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони юк хати асосида тўлдирилади.

5 - устун ўқувчилар томонидан очиқ савдодан харид қилинган дарсликлар сони ёзилади.

6 - устун 4  ва 5-устунларнинг йиғинди ёзилади.

7 - устун таъминланганлик даражаси фоиз хисобида ёзилади (6-устун * 100 / 3-устунга).

3.4. Мактаб кутубхонасида мавжуд ўқув қўлланмалар ва бадиий адабиётлар сони ___0__

 

Неча номда

Сони

Ҳар бир ўқувчига нечтадан тўғри

келади

А) Дарслик ва ўқув қўлланмалар

     

Б)Бадиий адабиётлар

     

В)Ижтимоий-сиёсий адабиётлар

     

IV. Педагог ходимлар таркиби

Мутахассисликлар

жами

Шундан аёллар

маълумоти бўйича

тоифаси бўйича

Қайта тайёрланган ва малакасини оширганлар сони

Олий

Тугалланмаган олий

Ўрта махсус

Мутахассис

Иккинчи тоифали

Биринчи тоифали

Олий тоифали

Қайта тайёрланди

Малакаси оширилди

Педагогик мутахассис

Педагогик номутахассис *)

Нопедагогик **)

она тили ва адабиёти

 56  4  133.3  3  1                

рус тили ва адабиёти

 246  20  153.8  13  7                

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 22  3  150  2  1                

миллий ғоя ва маънавият асослари

 889  74  164.4  45  29                

физика

                         

математика

                         

информатика  

                         

кимё

                         

география

                         

биология

                         

инглиз тили

                         

немис тили  

                         

француз тили 

                         

испан тили  

 жами ў  директор жам  касб ма    устама ми  синфдан таш      касб махорати учун устама олувчи кутубхоначилар со  директор жам      

шарқ тиллари

     Ў  %    Ў  %  устама ми          

бошқа тиллар

         25%                

мусиқа ва ашула

 5  2      20%      10%    2      

тасвирий санъат ва чизмачилик

     3  60  15%  2  40  15%          

жисмоний тарбия

         25%                

мехнат таълими

 6  2      20%  2  33  10%    3      

бошланғич таълим

     3  50  15%      15%          

бошқа фанлар

         25%                

Чақириққача ёшларни тайёрлаш

 5  1      20%  1  20  10%    4      

Жами

               15%          

Изоҳ: *) – Маълумоти бўйича мутахассислиги бошқа, ҳозирги кунда бошқа фандан дарс беради. (Масалан, бошланғич синф ўқитувчиси ўзбек тилидан дарс берса).

            **) – Маълумоти бўйича бошқа соҳа мутахассиси бўлиб, мактабда дарс бераётган ўқитувчилар.


Мактабнинг ўқитувчилар билан таъминланганлиги ва уларга бўлган эҳтиёж (1 ставка ҳисобида)

Мутахассисликлар

Мавжуд дарс соатлари

Жами ўқитувчилар сони

Таъминланганлик

Зарур бўлган ўқитувчилар сони

Фарқи

Ўқитувчиларга бўлган эҳтиёж

Ўтган ўқув йилида

Жорий ўқув йилида

1

2

3

4

5

6

7

8

она тили ва адабиёти

 0  0  2  10  15%  0  0

ўзбек тили ва адабиёти

 2  0  0  0  25%  0  0

рус тили ва адабиёти

 0  0  2  100  20%  0  0

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 0  0  0  0  15%  0  0

миллий истиқлол ғояси ва маънавият асослари

 2  2  0  0  25%  1  50

физика

 0  0  2  100  20%  1  50

математика

 0  0  0  0  15%  0  0

информатика

 2  0  0  0  25%  0  0

кимё

 0  0  0  0  20%  0  0

география

 0  0  0  0  15%  0  0

биология

 3  -2  0  0  25%  1  33

инглиз тили

 0  0  2  66  20%  1  33

немис тили

 0  0  0  0  15%  0  0

француз тили

 1  0  0  0  25%  0  0

испан тили

 0  0  0  0  20%  0  0

шарқ тиллари

 0  0  0  0  15%  0  0

бошқа тиллар

 2  1  0  0  25%  1  50

мусиқа ва ашула

 0  0  1  50  20%  0  0

тасвирий санъат ва чизмачилик

 0  0  0  0  15%  0  0

жисмоний тарбия

 3  0  0  0  25%  0  0

меҳнат таълими

 0  0  0  0  20%  0  0

бошланғич таълим

 0  0  0  0  15%  0  0

бошқа фанлар

 8  0  0  0  25%  0  0

бошланғич ҳарбий таълим

 8  0  0  0  20%  0  0

Мазкур жадвал қуйидаги тартибда тўлдирилади:

2-устунни тўлдиришда мактабдаги мавжуд синф комплекти асосида мавжуд дарс соатлари аниқланади

3-устунга тегишли мавжуд ўқитувчилар сони ёзилади.

Таъминланганлик фоизи (4-устун) 3-устундаги сонни 100га кўпайтириб, 5-устундаги сонга бўлиш орқали аниқлнади.

5-устунга 2-устундаги сонни 20 (1 ставка) (бошланғич синфларда 18 соат) га бўлиш асосида чиққан сон қўйилади.

6-устундаги фарқ 3-устундаги сондан 5-устундаги сонни айириш орқали аниқланади.

7- ва қолган устунлар синф комплектлар сонининг ўсиши, мактабдан кетиши кутилаётган фан ўқитувчилари ҳамда мактабга келиши кутилаётган мутахассислар сони асосида аниқланади.


Мактаб ўқитувчиларига белгиланган устамалар тўғрисида маълумот

Фан номи

жами ўқитувчилар сони

директор жамғармасидан иккала туридан хам  устама олувчи ўқитувчилар  сони

касб маҳорати учун устама белгиланган

синфдан ташқари тарбиявий ишлар учун устама белгиланган

касб махорати учун устама олувчи

кутубхоначилар сони

директор жамғармасидан устама олмаётган ўқитувчилар  сони

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

фанлар кесимида

Она тили

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Математика

       

25%

   

10%

   
 17    

20%

   

15%

     

15%

     

Химия

     18  36.7

25%

 8  16.3

10%

   
   4  8.1

20%

   

15%

     

15%

     

Биология

       

25%

   

10%

   
     Тугарак хоналарининг мавжудлиги

20%

   

15%

 Ў    

15%

     

Физика

 30  8  22  мавжуд

25%

   

10%

   
 25  44  мавжуд

20%

   

15%

 6  12  мавжуд

15%

     

Чет тили

 12  3  9  мавжуд

25%

   

10%

   
 2  22  мавжуд

20%

   

15%

 2  10  мавжуд

15%

     

Информатика

 8  2  6  мавжуд

25%

   

10%

   
 4  8  мавжуд

20%

   

15%

 10    мавжуд

15%

     

Тарих

 7  1  6  мавжуд

25%

   

10%

   
 8  14  мавжуд

20%

   

15%

   13  мавжуд

15%

     

География

     15  мавжуд

25%

   

10%

   
 71  181  мавжуд

20%

   

15%

     

15%

     

МИҒ 

 32      Секция ра

25%

   

10%

   
 Ў    Ф.И.Ш

20%

   

15%

 24  24  М.Рози

15%

     

Мусиқа

 17  32    И.Каримов

25%

   

10%

   
 7  7  

20%

   

15%

 6  14  Ш.Рахматов

15%

     

Тасвирий  санъат

 173  9  8  М.Худой

25%

   

10%

   
 16  16  К.Каримов

20%

   

15%

 6  4  О.Каримов

15%

     

Жисмоний тарбия

   100  73  8

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Иқтисодий билим асослари

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

ЖАМИ

ЖАМИ

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

V. Синфдан ва мактабдан ташқари олиб бориладиган ишлар

        5.1

Тугараклар номи

Қатнашчилар сони

Тугарак хоналарининг мавжудлиги

Раҳбарининг Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

 Кичик тиббиёт ходимлари  Олимова Маърифат Неъ        
 Врач стоматолог  Музаффарова Дилсора        
 3. Мактаб билан          
           
 VII. Мактаб биноси ва иншоатларига хизмат кўрсатиш ходимлари          
   Сантехниклар  Фаррошлар  Дурадгор  Электриклар  
 Штат жадвали буйича ставкаси    16      
     16      
           
 VIII. Ў          
 Кам таъминланган оила фарзандлари сони  Кутубхонадан берилга  Давлат томонидан кам    Дам олиш масканларига йўлланма олган ў  
 94  643  94      
           
 Мактаб паспорти тўлдирилгандан сўнг унинг асосида          
 Мактабнинг бош биноси 1996 йил курилган бўлсада спорт зали йў          
           
           
           
           
 Jami          

 

Спорт секцияси номи

Қатнашчилар сони

Секция раҳбари Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
 Jami        

VI. Даволаш ташкил этилиши

1. Тиббий ёрдам кўрсатиш хоналари сони:

Тиббий хоналар _______________

Тиш даволаш хонаси __________________

Қизлар гигиена хонаси ____________________

Ювиниш хоналари ____________________

2.     Тиббий ходимлар:

Врач ___________

Кичик тиббиёт ходимлари ___________

Врач стоматолог ___________

3. Мактаб билан қишлоқ даволаш маскани орасидаги масофа (км.да) ___________

VII.Мактаб биноси ва иншоатларига хизмат кўрсатиш ходимлари

 

Сантехниклар

Фаррошлар

Дурадгор

Электриклар

Штат жадвали буйича ставкаси

 0  0  0  0

Ҳақиқатда

 0  0  0  0

VIII. Ўқувчиларнинг ижтимоий ҳимояланиши

Кам таъминланган оила фарзандлари сони

Кутубхонадан берилган дарсликлар сони

Давлат томонидан кам таъминланган оила фарзандларига ажратилган кийим-кечаклардан олган ўқувчилар сони

Ҳомийлар томонидан кўрсатилган ёрдам миқдори (минг.сўм)

Дам олиш масканларига йўлланма олган ўқувчилар сони

 0  0  0  0  0

ХI. Хулоса

Мактаб паспорти тўлдирилгандан сўнг унинг асосида ҳолатига қараб келгуси йиллар дастурига таклифлар берилади. ________________________________

Изоҳ:Мазкур паспорт умумий ўрта таълим муассасалари учун намунавий бўлиб, ички шароитдан келиб чиққан ҳолда қўшимчалар киритилиши мумкин.

 

Мактаб директори         мухр                                     __________________имзо