Export to Word  Export to Excel

2-илова

logo1                                                                                                                                        НАМУНА

         Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги

Buxoro viloyati Jondor tumani, 20ИМ - сонли умумий ўрта таълим   мактабининг

ПАСПОРТИ

Тошкент – 2017 йил


“Тасдиқлайман”

       Туман (шаҳар) халқ таълими
бўлими мудири

                                                                                                          ________________________

   “___” “________” 2017

Buxoro viloyati Jondor tumani, 20ИМ - сонли умумий ўрта таълим мактабининг

 
П А С П О Р Т И

I. Умумий маълумотлар

1.     Муассасанинг тўлиқ номи _________________20ИМ_________________

манзили (туман,қишлоқ, ширкат (фермер) хўжалиги) _________________viloyati , Zhondor shaxarchasi , F.Xuzhaev kuchasidagi 29-uy_________________

2.       Муассаса Устави __Maktab-internat Ustavi 2009 yil 8 aprelda Zhondor tuman xokimligi tomonidan ro`yxatdan o`tkazilgan__ да ____________________________________________ томонидан рўйхатдан ўтказилган.

3.       Ўқиш давомийлиги бўйича мактаб тури __ixtisoslashtirilgan __, ўқувчиларнинг умумий сони: __272__, навбатлилиги __1__, Телефон рақами __58- 21-963__, Банкдаги ҳисоб рақами ______1000210624620007509002_____ ,  СТИР ___________ , Туман марказигача бўлган масофаси __Muassasa tuman markazida zhoylashgan__ км.

      Мактаб маъмурияти тўғрисида маълумот

Эгаллаб турган лавозими

Ф.И.Ш.

Туғилган  йили

Иш стажи

Мазкур лавозимда қайси йилдан бери ишламоқда

Мутахассислиги

Қачон ва қайси олийгоҳни тугатган

Малака тоифаси

Охирги марта малака оширган йили

Раҳбар сифатида аттестациядан ўтган йили

Мобил тел. рақами

Мактаб директори

 Sulaymonov Valizhon Nurxonovich  1960 yil 20 iyul  25  1998  Matematika  ToshDU 1982  oliy  2010  2009  5997477

Ўқув-тарбия ишлари буйича директор ўринбосари

 Rustamov Murod Xamidovich  1956 yil 15 iyul    2002  Matematika , chizmachilik  BDPI , 1977  oliy  2006    2746657

Маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари

 Razhabov Muxiddin Nurullaevich  1963 yil 25 oktyabr  26  2007  Matematika  BDPI , 1984  oliy  2006    4577377

Хўжалик ишлари бўйича директор ўринбосари

 Safarov Ruzi Tuklievich  1958 yil 14 aprel  16  2007  Iktisodchi  SamMT , 1986  Urta maxsus      2745800

II. Таълим муассасаларининг моддий-техника базаси тўғрисида маълумот

2.1.   Мактабнинг ҳолати

Қурилган йили

2004-2009 йиллар Давлат дастурига киритилган йили ва иш тури

Қуввати (ўқ.ўрни)

Майдони м2

шундан:

Иситиш тизими

Таъмир тури

Спорт зал

Спорт майдони

Ошхона

Коммуникация тизими

Кутубхона

Синфхоналар сони

Маъмурий хоналар сони

Ичимлик суви (қудуқ, ташиб келтирилади, водопровод)

Телефон алоқаси уланганлиги

Мактаб худудининг ўралганлиги (темир панжара, ғишт, бетон девор )

Фойдали ер майдони м2

  1984    844   16300    16300  Avtonom  Zhoriy  yuk  75x40  120 urinli  mavzhud  mavzhud  9    vodoprovod  mavzhud  Gisht / temir panzhara
                           5      

2.1.1. Мактаб биноларининг ҳолати тўғрисида

Бинолар

Қуввати   (ўқ.ўрни)

Дастур доирасида қайси иш турига киритилган

Бош пудратчи ташкилот номи ёки ҳомийлар ҳисобидан

Дастурга киритилмаган, лекин қайси иш турига муҳтож

Мактаб биноси

Иситиш тизими (марказий, газ, кўмир, ўтин)

Санузел

йиллар

иш тури
(янги қурилган, кап.реконструкция, капитал ёки жорий таъмирланган)

мослаштирилган

замонавий

Ташқи

Ички

1-бино

 844        Kap . rekonstruktsiya    +  gaz  +  

2-бино

                   

3-бино

                   

4-бино

                   
 Жами  12        zhoriy  +        

кутубхона

 120        zhoriy    +  gaz    +

ошхона

                   

спорт зал

                   

ва ҳоказо...

                   

2.2. Моддий-техника базаси (ўқув мебеллари ва жиҳозлар билан таъминланиш ҳолати):

Ўқув синфлари ва мебеллар номи

Мавжуд (сони)

шу жумладан жиҳозлар сони:

Қўшимча зарур жиҳозлар

Изоҳ
(мебел ва жиҳозларнинг яроқсиз бўлганлик сабаби ва бошқалар)

Синф хонаси сони

Синф хонаси ўртача ўлчами (м2)

жиҳоз тўплами:

Яроқли %

Таъмир талаб %

Яроқсиз %

сони

олган йили

мавжуд ёки ким томонидан берилган ёки олинган жойи

1

1-4 синф

  9  60   136   2001-2008    Ta`lim -ta`minot  100(74)  36(26)      

2

5-9 синф

                   

3

"Маънавият ва маърифат" хонаси

 1   60               26   

4

"Касбга йўналтириш" хонаси 

                   

5

"Чизмачилик" хонаси  

                   

6

"Тасвирий санъат ва рассомчилик" хонаси 

                   

7

"Чет тили" хонаси 

                   

8

"Лингафон" хонаси

                   

9

Раҳбар хонаси (комплект)

 1   54   11   2006    Ta`lim -ta`minot  11(100)         

10

Ўқитувчилар хонаси

 1   60                43  

11

Мониторинг хонаси

 1   60   1 9  2006    Ta`lim -ta`minot  19(100)         

12

Библиотека

 1   56               36   

13

Тиббий хона

 1   18   9  2006    Ta`lim -ta`minot  9(100)         

14

Рухшунос хонаси (кабинет психолога)

 1   15   1   2006    Ta`lim -ta`minot  1(100)         

15

Сақлаш хонаси (Архив)

                   

16

"Ечиниш" хонаси (Гардеробная)

                   

17

Фаоллар зали

                   

18

Спорт зали

 1 (12)  40   185   1985    Ta`lim -ta`minot    185(100)       

19

Ётоқхона

 1(120)   200   20 / 120   2002    Ta`lim -ta`minot  20(100)        

20

Ошхона

                   
 

10. Фан хоналари, лабораториялар ва бошқалар:

                   

1

"Физика лаборатория" хонаси

                   

2

"Кимё ва биология лаборатория" хонаси

                   

3

"Биология лаборатория" хонаси 

                   

4

"Кимё лаборатория" хонаси 

 1   60   11   1997    Ta`lim -ta`minot  8(73)   3(27)     4   

5

 Компьютер синфи

  1  60   15   1985    Ta`lim -ta`minot    5(33)   10(67)  10   

6

Темирга ва ёғочга ишлов бериш устахонаси

                   
 

Умумтаълим мактабидаги бошқа турдаги жиҳозлар

                   

2.3. Ахборот-коммуникация тизими:

Компьютерлар

русуми

Ўқув компьютер синфидаги компьютерлар сони

Маъмурий мақсадларда фойдаланиладиган компьютерлар сони

Муассасада мавжуд мультимедиа ресурслари сони

Интернетга уланганми, қайси провайдер орқали

Электрон почта (манзили)*

Веб саҳифаси (адреси) **

Агар мактабда компьютер бўлмаса ўқувчилар қайси мактабда (рақами) информатика фани амалиётини ўрганишади

Компьютерларга қайси ташкилот томонидан сервис хизмати кўрсатилади

Номи

1 ойлик хизмат сарф харажатлари  (минг сўмда)

  *- Elektron pochta mavzhud bo`lgan                  

 *- Электрон почта мавжуд бўлган ҳолда унинг манзили (масалан: info@uzedu.uz), **- Муассасанинг Веб саҳифаси адреси (масалан: www.uzedu.uz)

III.Таълим - тарбия жараёни

3.1. Жорий ўқув йилида синф-комплектлар сони, ўқувчилар контингенти ва уларнинг таълим тиллари ҳамда синфлар кесимидаги тақсимоти. Бир синфдаги ўртача ўқувчилар сони ____Boshlan_____ нафар.

Синфлар:

Бошланғич синфлар

Юқори синфлар

Жами

1-с

2-с

3-с

4-с

1-4 синфлар

5-с

6-с

7-с

8-с

9-с

5-9 синфлар

10-с

11-с

10-11 синфлар

Синф-компл. сони

           34  50  60  60  35  239    33  33  272

Ўқувчи сони, жами

           9  11  22  12  9  62    19  19  81

Шундан қизлар сони

                             

Улардан I-сменада__ ____синф-комплект____ ____нафар,  II-сменада___ ____синф-комплект ____ _____нафар, III-сменада ____ ____ синф-комплект  ____ ______нафар ўқувчи ўқийди.

3.2. Мажбурий таълим талабларини бажариш юзасидан ўқувчилар ҳаракати тўғрисида

(январь ойида ўқув йилининг 1-ярим йиллиги бўйича, сентябрь ойида 2-ярим йиллик ва ёзги таътил бўйича)

т/р

 

1-синф

2-синф

3-синф

4-синф

1-4-синфлар

5-синф

6-синф

7-синф

8-синф

9-синф

5-9-синфлар

10-синф

11-синф

10-11-синфлар

1-11-синф

1.

Ўқувчилар сони (ўқув йили бошида)

             1                1

2.

Келди

           1    2  2  1      1  1  7

3.

Кетди

           33  51  58  58  34      32  32  266

4.

Ўқувчилар сони (ўқув йили охирида)

           1    2  2  1      1  1  7

5.

Кетди

           1    2  2        1  1  6
 

Шундан:

                             

6.

Туман ичида

                             

7.

Вилоят (шаҳар) ичида

                             

8.

Вилоятдан ташқарига

                             

9.

Республикадан ташқарига

                             

10.

10-синфга

                             

11.

Академик лицейларга

                             

12.

КҲКларига

                             

13.

Ёрдамчи мактабларга

                             

3.3.  Ўқувчиларнинг дарсликлар билан таъминланганлик аҳволи.

Таълим _____ да

Дарсликлар номи

Ўқувчилар сони

Дарсликларга бўлган умумий эхтиёж

Кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони

Ўқувчилар қўлидаги(сотиб олинган)дарсликлар сони

Жами дарсликлар сони

Таъминланганлик даражаси %

1-синф

 Алифбе            
 Ёзув дафтари            
 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Математика            
 Математика дафтари            
 Атрофимиздаги олам            
 Одобнома            
 Мусика            
 Тасвирий санъат            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

2-синф

 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Рус тили            
 Математика            
 Атрофимиздаги олам            
 Одобнома            
 Тасвирий санъат            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

3-синф

 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Рус тили            
 Математика            
 Табиатшунослик            
 Тасвирий санъат            
 Одобнома            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари            

4-синф

 Она тили            
 Ўкиш китоби            
 Рус тили            
 Математика            
 Табиатшунослик            
 Одобнома            
 Мусика            
 Жисмоний тарбия            
 Конституция алифбоси            
 Иктисодиёт ва солик алифбоси            
 Саломатлик дарслари  34  34    34  34  100 

5-синф

 Она тили  34  34    34  34  100 
 Адабиёт  34  34    34  34  100 
 Рус тили  34  34    34  34  100 
 Инглиз тили (Fly Hi)  34  34    34  34  100 
 Немис тили (Deutsch)  34  34    34  34  100 
 Француз тили  34  34    34  34  100 
 Тарихдан xикоялар  34  34    34  34  100 
 Математика  34  34    34  34  100 
 Ботаника            
 Табиий география бошлангич курси  50   50   30   20   50   100 
 Информатика  50   50   30   20   50   100 
 Ватан туйгуси  50   50   30   20   50   100 
 Мусика  50   50   30   20   50   100 
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  50   50   30   20   50   100 
 Конституция оламига саёхат  50   50   30   20   50   100 
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  50   50   30   20   50   100 
 Соглом авлод асослари  50   50   30   20   50   100 

6-синф

 Она тили  50   50   30   20   50   100 
 Адабиёт            
 Рус тили  60  60   30   30    60  100 
 Инглиз тили (Fly Hi)  60  60   30   30    60  100 
 Немис тили (Assalom Deutsch)  60  60   30   30    60  100 
 Француз тили  60  60   30   30    60  100 
 Тарих  60  60   30   30    60  100 
 Математика  60  60   30   30    60  100 
 Физика  60  60   30   30    60  100 
 Ботаника  60  60   30   30    60  100 
 Информатика  60  60   30   30    60  100 
 География (Материклар ва океанлар географияси)  60  60   30   30    60  100 
 Ватан туйгуси  60  60   30   30    60  100 
 Мусика  60  60   30   30    60  100 
 Жисмоний тарбия (5-6-синф)  60  60   30   30    60  100 
 Конституция оламига саёхат  60  60     30    60  100 
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  60          
 Соглом авлод асослари  60  60   20   60   60   100 

7-синф

 Она тили  60  60     60   60   100 
 Адабиёт  60  60     60   60   100 
 Рус тили  60  60     60     100 
 Инглиз тили (Fly Hi)  60  60     60     100 
 Немис тили (Assalom Deutsch)  60  60     60     100 
 Француз тили  60  60     60     100 
 Ўзбекистон тарихи  60  60     60     100 
 Жахон тарихи  60  60     60     100 
 Алгебра  60  60     60     100 
 Геометрия  60  60     60     100 
 Физика  60  60     60     100 
 Кимё  60  60     60     100 
 Зоология  60  60     60     100 
 География  60  60     60     100 
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Информатика  35  35   35       100 
 Мусика  35  35   35       100 
 Тасвирий санъат  35  35   35       100 
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  35  35   35       100 
 Конституция оламига саёхат  35  35   35       100 
 Иктисодиёт ва солик сабоклари  35  35   35       100 
 Соглом авлод асослари  35  35   35       100 

8-синф

 Она тили  35  35   35     35   100 
 Адабиёт  35  35   35     35   100 
 Рус тили  35  35   35     35   100 
 Инглиз тили (Fly Hi)  35  35   35     35   100 
 Инглиз тили (English Matters)  35  35   35     35   100 
 Немис тили (Assalom Deutsch)  35  35   35     35   100 
 Француз тили  35  35   35     35   100 
 Ўзбекистон тарихи  35  35   35     35   100 
 Жахон тарихи    35         
 Ўзбекистон давлат ва хукук асослари  33      30  30  91
 Иктисодий билим асослари  33  33    28  28  85
 Алгебра  33  33    32  32  97
 Геометрия  33  33    28  28  85
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари  33  33    32  32  85
 Физика  33  33    28  33  79
 Кимё  33  33    27  33  76
 Одам ва унинг саломатлиги  33  33      33  85
 География  33  33    33  33  100
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари  33  33    33  33  100
 Чизмачилик  33  33    31  31  94
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)  33  33    33  33  88
 Соглом авлод асослари  33  33    29  29  88
 Соликка тортиш асослари  33  33    27  27  82

9-синф

 Она тили  33  33    28  28  85
 Адабиёт  272  3373  981   2319  3300  97
 Рус тили            
 Инглиз тили (Fly Hi)            
 Инглиз тили (English Matters)            
 Немис тили (Deutsch)            
 Француз тили            
 Ўзбекистон тарихи            
 Жахон тарихи            
 Конституциявий хукук асослари            
 Иктисодий билим асослари            
 Алгебра  1358          
 Геометрия  Necha nomda  Soni        
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари      keladi      
 Физика  22  285  1      
 Кимё  62  841  3      
 Биология  26  232  1      
 Жахон ижтимоий-иктисодий географияси            
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Чизмачилик  zhami  Shundan aellar  ma`lumoti bo`yicha      
 Жисмоний тарбия (7-8-синф)      Oliy      Tugallanmagan oliy
 Соглом авлод асослари      Pedagogik mutaxassis  Pedagogik nomutaxassis *)  Nopedagogik **)  
 Соликка тортиш асослари  3  3  3      

10-синф

 Она тили  1  1    1    
 Адабиёт  1    1      
 Рус тили  4    4      
 Инглиз тили  1    1      
 Немис тили  1  1  1      
 Француз тили  1  1  1      
 Ўзбекистон тарихи  2  2  2      
 Жахон тарихи  3  2  3      
 Хукукшунослик            
 Иктисодиёт ва бизнес асослари            
 Алгебра ва анализ асослари            
 Геометрия            
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика  1    1      
 Кимё  1    1      
 Умумий билогия  1  1  1      
 Амалий география  1    1      
 Миллий истиклол гояси ва маънавият асослари            
 Жисмоний тарбия  2  2  1      
 Чакирикгача ёшларни тайёрлаш  1    1    1  

11-синф

 Она тили  Mavzhud dars soatlari  Zhami o`  Ta`min-langanlik  Zarur bo`lgan o`  Far  O`
 Адабиёт            O`tgan o`
 Адабиёт (мажмуа)  50  3  100  3    
 Рус тили            
 Инглиз тили  36  2  100  2    
 Немис тили  29  2  100  2    
 Француз тили  8.5  1  100  1    
 Ўзбекистон тарихи  23  1  100  1    
 Жахон тарихи  52.5  4  133  3  1  
 Хукукшунослик  17  1  100  1    
 Иктисодиёт ва бизнес асослари  15.5  1  100  1    
 Инсон ва жамият  12  1  100  1    
 Алгебра ва анализ асослари  17.5  2  200  1  1  
 Геометрия  56  3  100  3    
 Информатика ва хисоблаш техникаси асослари            
 Физика            
 Астрономия            
 Кимё            
 Умумий биология            
 Миллий истиклол гояси (10-11-c)  5  1  100  1    
 Жисмоний тарбия (10-11-c)  8  1  100  1    
 Чакириккача ёшларни тайёрлаш (10-11-c)  24  1  100  1    
 Соглом турмуш тарзи асослари ва оила  13  1  100  1    

Изох: Ушбу жадвал умумтаълим мактаблари томонидан синфлар ва тиллар кесимида тўлдирилади  ва  ҳар бир синф бўйича дарсликларнинг  жами сони умумлаштирилиб борилади.

1 - устунга тартиб рахами ёзилади

2 - устунга дарсликларнинг тўлиқ номи ёзилади

3 - устун  ўқувчилар контингенти  (титул) асосида тўлдирилади

4 - устун кутубхонадаги мавжуд дарсликлар сони юк хати асосида тўлдирилади.

5 - устун ўқувчилар томонидан очиқ савдодан харид қилинган дарсликлар сони ёзилади.

6 - устун 4  ва 5-устунларнинг йиғинди ёзилади.

7 - устун таъминланганлик даражаси фоиз хисобида ёзилади (6-устун * 100 / 3-устунга).

3.4. Мактаб кутубхонасида мавжуд ўқув қўлланмалар ва бадиий адабиётлар сони ___0__

 

Неча номда

Сони

Ҳар бир ўқувчига нечтадан тўғри

келади

А) Дарслик ва ўқув қўлланмалар

     

Б)Бадиий адабиётлар

 3    

В)Ижтимоий-сиёсий адабиётлар

   3  3

IV. Педагог ходимлар таркиби

Мутахассисликлар

жами

Шундан аёллар

маълумоти бўйича

тоифаси бўйича

Қайта тайёрланган ва малакасини оширганлар сони

Олий

Тугалланмаган олий

Ўрта махсус

Мутахассис

Иккинчи тоифали

Биринчи тоифали

Олий тоифали

Қайта тайёрланди

Малакаси оширилди

Педагогик мутахассис

Педагогик номутахассис *)

Нопедагогик **)

она тили ва адабиёти

   1  1  100  20%      15%          

рус тили ва адабиёти

         15%                

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 2        25%  1  50  10%    1      

миллий ғоя ва маънавият асослари

   1  1  50  20%      15%          

физика

         15%                

математика

 1        25%  1  100  10%          

информатика  

   1  1  100  20%      15%          

кимё

         15%                

география

 5        25%  3  60  10%    1      

биология

         15%  1  20  15%          

инглиз тили

   4  4  80  25%                

немис тили  

 1        20%      10%          

француз тили 

   1      15%  1  100  15%          

испан тили  

     1  100  25%                

шарқ тиллари

 2        20%  1  50  10%    1      

бошқа тиллар

         15%      15%          

мусиқа ва ашула

   1  1  50  25%                

тасвирий санъат ва чизмачилик

 1        20%      10%    1      

жисмоний тарбия

         15%      15%          

мехнат таълими

         25%                

бошланғич таълим

 1        20%  1  100  10%          

бошқа фанлар

   1  1  100  15%      15%          

Чақириққача ёшларни тайёрлаш

         25%                

Жами

 1              10%    1      

Изоҳ: *) – Маълумоти бўйича мутахассислиги бошқа, ҳозирги кунда бошқа фандан дарс беради. (Масалан, бошланғич синф ўқитувчиси ўзбек тилидан дарс берса).

            **) – Маълумоти бўйича бошқа соҳа мутахассиси бўлиб, мактабда дарс бераётган ўқитувчилар.


Мактабнинг ўқитувчилар билан таъминланганлиги ва уларга бўлган эҳтиёж (1 ставка ҳисобида)

Мутахассисликлар

Мавжуд дарс соатлари

Жами ўқитувчилар сони

Таъминланганлик

Зарур бўлган ўқитувчилар сони

Фарқи

Ўқитувчиларга бўлган эҳтиёж

Ўтган ўқув йилида

Жорий ўқув йилида

1

2

3

4

5

6

7

8

она тили ва адабиёти

 0  0  0  0  20%  1  100

ўзбек тили ва адабиёти

 0  1  1  100  15%  0  0

рус тили ва адабиёти

 1  0  0  0  25%  0  0

тарих ва давлат ҳуқуқ асослари

 0  0  0  0  20%  0  0

миллий истиқлол ғояси ва маънавият асослари

 0  0  0  0  15%  0  0

физика

 0  0  0  0  0  0  0

математика

 28  0  0  0  25%  11  78

информатика

 0  7  7  50  20%  3  22

кимё

 0  7  7  50  15%  0  0

география

 0  0  0  0  0  0  0

биология

 0  0  0  0  0  0  0

инглиз тили

 0  0  0  Tugarak xonalarining mavzhudligi  Ra  0  0

немис тили

 Zhami  O`  0  0  0  0  0

француз тили

 24  13  11  mavzhud  Fayziev U.K.  0  0

испан тили

 22  14  8  mavzhud  Abdullaev A.A.  0  0

шарқ тиллари

 25  18  7  mavzhud  Koraeva X.B.  0  0

бошқа тиллар

 20  12  8  mavzhud  Abdullaeva Yu.X.  0  0

мусиқа ва ашула

 24  12  12  mavzhud  Rasulov B.B.  0  0

тасвирий санъат ва чизмачилик

 18  10  8  mavzhud  Fuzaylova D.N.  0  0

жисмоний тарбия

 133  79  54  0  0  0  0

меҳнат таълими

 0  0  0  0  0  0  0

бошланғич таълим

 0  0  0  Sektsiya ra  0  0  0

бошқа фанлар

 Zhami  O`  0  F.I.Sh  0  0  0

бошланғич ҳарбий таълим

 Zhami  32  0  Zhumaev I.B.  0  0  0

Мазкур жадвал қуйидаги тартибда тўлдирилади:

2-устунни тўлдиришда мактабдаги мавжуд синф комплекти асосида мавжуд дарс соатлари аниқланади

3-устунга тегишли мавжуд ўқитувчилар сони ёзилади.

Таъминланганлик фоизи (4-устун) 3-устундаги сонни 100га кўпайтириб, 5-устундаги сонга бўлиш орқали аниқлнади.

5-устунга 2-устундаги сонни 20 (1 ставка) (бошланғич синфларда 18 соат) га бўлиш асосида чиққан сон қўйилади.

6-устундаги фарқ 3-устундаги сондан 5-устундаги сонни айириш орқали аниқланади.

7- ва қолган устунлар синф комплектлар сонининг ўсиши, мактабдан кетиши кутилаётган фан ўқитувчилари ҳамда мактабга келиши кутилаётган мутахассислар сони асосида аниқланади.


Мактаб ўқитувчиларига белгиланган устамалар тўғрисида маълумот

Фан номи

жами ўқитувчилар сони

директор жамғармасидан иккала туридан хам  устама олувчи ўқитувчилар  сони

касб маҳорати учун устама белгиланган

синфдан ташқари тарбиявий ишлар учун устама белгиланган

касб махорати учун устама олувчи

кутубхоначилар сони

директор жамғармасидан устама олмаётган ўқитувчилар  сони

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

Ўқитувчи

лар сони

%

устама миқдори

фанлар кесимида

Она тили

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Математика

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Химия

       

25%

   

10%

   
 Farroshlar  Duradgor  Elektriklar

20%

   

15%

 13  0.5  1

15%

     

Биология

 1  9  1  1

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Физика

 Kutubxonadan berilgan darsliklar  Davlat tomonidan kam ta`minlangan oila farzandlari    Dam olish maskanlariga yo`llanma olgan o`

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Чет тили

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Информатика

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Тарих

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

География

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

МИҒ 

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Мусиқа

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Тасвирий  санъат

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Жисмоний тарбия

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

Иқтисодий билим асослари

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

ЖАМИ

ЖАМИ

       

25%

   

10%

   
     

20%

   

15%

     

15%

     

V. Синфдан ва мактабдан ташқари олиб бориладиган ишлар

        5.1

Тугараклар номи

Қатнашчилар сони

Тугарак хоналарининг мавжудлиги

Раҳбарининг Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
 Jami          

 

Спорт секцияси номи

Қатнашчилар сони

Секция раҳбари Ф.И.Ш

Жами

Ўғил болалар

Қиз болалар

         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
 Jami        

VI. Даволаш ташкил этилиши

1. Тиббий ёрдам кўрсатиш хоналари сони:

Тиббий хоналар _______________

Тиш даволаш хонаси __________________

Қизлар гигиена хонаси ____________________

Ювиниш хоналари ____________________

2.     Тиббий ходимлар:

Врач ___________

Кичик тиббиёт ходимлари ___________

Врач стоматолог ___________

3. Мактаб билан қишлоқ даволаш маскани орасидаги масофа (км.да) ___________

VII.Мактаб биноси ва иншоатларига хизмат кўрсатиш ходимлари

 

Сантехниклар

Фаррошлар

Дурадгор

Электриклар

Штат жадвали буйича ставкаси

 0  0  0  0

Ҳақиқатда

 0  0  0  0

VIII. Ўқувчиларнинг ижтимоий ҳимояланиши

Кам таъминланган оила фарзандлари сони

Кутубхонадан берилган дарсликлар сони

Давлат томонидан кам таъминланган оила фарзандларига ажратилган кийим-кечаклардан олган ўқувчилар сони

Ҳомийлар томонидан кўрсатилган ёрдам миқдори (минг.сўм)

Дам олиш масканларига йўлланма олган ўқувчилар сони

 0  0  0  0  0

ХI. Хулоса

Мактаб паспорти тўлдирилгандан сўнг унинг асосида ҳолатига қараб келгуси йиллар дастурига таклифлар берилади. ________________________________

Изоҳ:Мазкур паспорт умумий ўрта таълим муассасалари учун намунавий бўлиб, ички шароитдан келиб чиққан ҳолда қўшимчалар киритилиши мумкин.

 

Мактаб директори         мухр                                     __________________имзо